• Vendégösztönző törzsvásárlói kártya

    Az ünnepi bevásárlás alkalmával rengeteg impulzus éri az embereket, a feldíszített bevásárló központok és utcai üzletek számos akciót kínálnak. Karácsony és szilveszter idején látogat el a legtöbb vendég a szépségszalonokba, amely kiváló lehetőség karácsonyi ajándékötletek ajánlására.

    Mindezzel növelhetjük forgalmunkat, emelhetjük szalonunk színvonalát és nem utolsó sorban előkészíthetjük a következő év elejének sikeres indulását. 

    Dekoráció

    Díszítsük...

    more...

  • Új vendégek megnyerése

    Számos esetben előfordulhat, hogy kifejezetten szeretne új vendégeket megnyerni. Szalon megnyitásakor, felújítás után, gyesről való visszatérés esetén, vagy ha bővítenénk a vendégkörünket.

    Ekkor olyan kommunikációs eszközöket kell használnunk, amelyekkel ismeretlen emberekkel tudunk kapcsolatba lépni. Az alábbiakban a nyomtatott formában – szórólapon, plakáton, hirdetésben – megjelenő kommunikációt vesszük górcső alá. A kommunikációnak ez a fajtája általában pénzbe kerü...

    more...

  • Marketingmix

    A marketing olyan tevékenység, mely segít megismerni a fogyasztók igényeit, kutatja a piacot, segít feltárni, hogy milyen új termék vagy szolgáltatás az, amire fizetőképes kereslet jelentkezett.

    Támogatja a termék bevezetését, értékesítését, kialakítja az árat, befolyásolja a vásárlóerőt. Olyan filozófia, melynek középpontjában a fogyasztó áll, célja a vevő maximális kielégítése. Legfontosabb elemeit foglalja össze a marketingmix.

    Termékmarketing, azaz a „4P”

    A marketingmix el...

    more...