A fitoC története

(Hirdetés) A fitoC márka története 1996-ban kezdődött. Petre László úr, a német ROSA GRAF kozmetikai márka európai hírű, magyar származású, de évtizedek óta Németországban élő kozmetikai vegyésze vetette fel az ötletet, hogy szívesen alkotna cégünknek egy olyan professzionális kozmetikai termékcsaládot, amely elérhető áron, jó minőségben és gazdaságos kiszerelésben kerülne a szakmai, kozmetikus partnerekhez.
Petre László úr FitoFruit termékekkel 2006-ban

Az ötletet hamarosan a megvalósítás követte és egy magyarországi gyártónál megkezdődött a gyógynövény- és gyümölcs kivonatokon alapuló márka élete. Kezdetben Fito név alatt mintegy 14 féle termék került megalkotásra: arclemosók, tonikok, maszkok, hidratáló zselék, valamint nappali és éjszakai masszírozó krémek. A könnyed, vidám arculat egy fiatal grafikus munkáját dicsérte.

A termékek legfontosabb vevői a kezdő kozmetikusok voltak, akik még nem engedhetik meg maguknak a drága, import anyagokkal való munkát, de mégis igényes termékekkel szeretnének dolgozni. A kedvező árnak köszönhetően partnereink hamar megszerették az új termékcsaládot, amely rövid idő alatt ismertségre és népszerűségre tett szert.

A fitoC második korszaka 1998 őszén indult, amely korszerű csomagolást, még frissebb, még vidámabb arculatot hozott a márkának. 1999 tavaszára megszületett az az új FitoFruit márka, amelynek jellegzetességévé vált a narancssárga, UV zöld és kék színvilág, a termékskálája pedig  a Bio Kur (amelynek ugyancsak Petre László úr volt a márkatulajdonosa) legnépszerűbb készítményeinek átvételével jelentősen bővült.

A termékek csomagolása is megváltozott és így azon kevés gyártók közé léptünk, akik egy könnyen kezelhető, higiénikus 250 ml-es tubusba töltötték már akkor legtöbb terméküket.
Az új sorozat még nagyobb százalékban tartalmazott gyógynövény- és gyümölcs kivonatot,
de csak minimális mennyiségben parfümöt és tartósítószert.

A fitocare népszerű Olíva Masszázskréme 2017-ben

2008 tavaszától ismét megújuláson mentek át a termékek, az arculat még intenzívebb, dinamikusabb, színesebb és barátságosabb lett. 2010-ben pedig megalkottuk az új kezelési rendszert és image képeket, a Rosa Graftól átvettük a Glikolsavas AHA Peeling Kezelést, így teljessé vált a fitoC termékek professzionális kínálata.

A FitoFruit-ot 2014-ben a fitocare márkanév követte, mialatt 2014 és 2018 között számos új kategóriában jelentek meg termékek. Ezek voltak a steril, tűs mezo ampullák, a tűs és tű nélküli mezo gépek (mezo+lézer) és a gyanták. Emellett fokozatosan átalakítottuk az összetevőket, natúr alapanyagokkal, biotechnológiai- és bio minősítésű növényi hatóanyagokkal váltottuk ki a korábbiakat.

A fitoC legújabb és egyben legfontosabb fejezete pedig a 2019-es változás. A fiitocare márkanevet fitoC-re rövidítettük. Átalakítottuk a csomagolást egy elegáns ezüst-sötétlila változatra, egyben a kabin kiszerelésű termékeket, higiénikus pumpás tégelyek váltották fel. A stabil C-vitamin-t mint a kollagén képzés legfontosabb „katalizátorát” integráltuk minden receptúrába, a hangsúlyt a szérumokra helyeztük és megjelent néhány hajápoló termék is a kínálatban.

Annak érdekében, hogy a fitoC továbbra is az egyik legkedveltebb, elérhető árú hazai termékcsalád maradjon, a márka alapítói Loidl Kata és Bánhegyi Zsolt, vegyészei, kozmetikusai, fodrászai és kreatív csapata szüntelenül azon dolgoznak, hogy állandóan megújuló versenyképes arculattal, a már megszokott magas színvonalú minőséggel, folyamatosan frissülő és bővülő választékkal szolgálhassák ki kozmetikus és fodrász partnereiket.

A termékek megismertetése érdekében rendszeresen szervezünk fitoC bemutatókat és oktatásokat (iskolákban is), ahol az érdeklődők a termék- és kezelés ismertetések mellett egyes gyártási folyamatot is tanulmányozhat.

További információkért kattints! 


Ezt olvastad már?

FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail