A digitalizáció jelentőségéről is szó esett a Digital Beauty Day(s)-en

Nyári teendők a kozmetikában I. címmel hallhattunk izgalmas és tartalmas eladásokat a Digital Beauty Day(s) mai programjában. Nagy Krisztina a Naturiti alapítója az intim gyanzátásról, Tóthné Hajdu Gabriella a szemkörnyék és ajakápolásról, Drobcsák Miron, az YClients ügyvezető igazgatója pedig a digitalizáció és az adatbáziskezelés jelentőségéről beszélt.

Számos érdekes témát érintettünk ezúttal is a Digital Beauty Day(s) előadásain, ahol a mai, Nyári teendők a kozmetikában I. című programban elsőként Nagy Krisztina beszélt az intim szőrtelenítés kapcsán a bőr megfelelő előkészítéséről és fertőtlenítéséről. Előadásában hangsúlyozta azonban, hogy nem csupán a fizikális, hanem a lelki kezelés is nagyon fontos: felkészíteni a vendéget, hogy mire számíthat – ha elsőként jár nálunk -, milyen óvintézkedéseket kell betartania, egyebek mellett, hogy egy napig kerülje a napozást és a fürdők látogatását. Ezt ő egyébként minden alkalommal megteszi, hiába jár hozzá az illető évek óta. Az is szóba került, hogy az intim területet más anyagokkal kell ápolni, mint a test többi területét, ő elsősorban a natúrtermékekre esküszik. És persze az is elhangzott, hogy mennyire fontos a kezelés végén is a megfelelő ápolás, hogy a hatóanyagok egymásra épülve hathassanak és ne okozzunk bőrkárosodást.
Tóthné Hajdu Gabriella a szemkörnyék érzékeny bőrének ápolását elemezte, kezdve azzal, hogy mennyire vékony ott a bőr, ezért különösen óvatosan kell bánni ezzel a területtel. Részletesen elemezte, hogy a különböző életkorokban hogyan, milyen hatóanyagokat érdemes és nem érdemes használni, és kitért a nyári ajakápolás szabályaira is.
Drobcsák Miron a digitalizáció jelentőségéről beszélt, hogy mennyire fontos minden kozmetikus számára, hogy több helyen megjelenjen: közösségi oldalon, google-térképen, de az sem baj, ha valakinek korábban a szórólapozás vált be, akkor azt se hagyja abba. A szalon digitalizálásával kapcsolatban elhangzott, hogy a mai felgyorsult világban, amikor minden azonnal elérhető, érdemes használni az időpontfoglaló rendszereket, hiszen az adatbázis építése mellett nagyban megkönnyíti a mindennapi munkát. Sok kozmetikus még papíralapú naptárat használ, ezeket érdemes lassan felváltani egyéb opciókkal.

Ezen a napon ismételten bebizonyosodott, hogy mennyire hatékonyan működnek azok a csatornák, amelyek kényszerből terjedtek el a korona vírus-járvány idején, mint például az általunk használt Zoom. Segítségével könnyedén együtt lehetünk a digitális térben, tarthatjuk a kapcsolatot és olyan kellemes délelőttöket tölthetünk együtt, mint például a mai volt. Köszönjük mindenkinkinek, aki velünk volt, köszönjük az előadóknak a hasznos információkat, hamarosan jövünk a folytatással!

A Digital Beauty Day(s) következő eseményei:

2020. július 27. hétfő 10-13h
Nyári teendők a kozmetikában II.

2020. szeptember 7. hétfő 10-13h
Permanent make-up nap

2020. október 8. hétfő 10-13h
Pillázz velünk!

2020. november 16. hétfő 10-13h
Anti-aging kezdőknek és haladóknak

2020. december 7. hétfő 10-13h
Sminkelj az ünnepekre!

Információkért figyeld Facebook eseményünket vagy a www.beauty-day.hu weboldalt.

Jegyárak:
Egy alkalom: 2490Ft
Kettőt fizetsz, hármat kapsz! Bérlet ára: 4980Ft

Jegyet vásárolok

Sok szeretettel várunk mindenkit, szakmabelit, kozmetikustanulókat és a szakma iránt érdeklődőket egyaránt.

A szervező a változtatás jogát fenntartja.


Ezt olvastad már?

FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail