A vendég fogadása

Most induló sorozatunkkal, amelyben átismételjük, áttekintjük a kozmetikus szakma alapjait, elsősorban a kozmetikus tanulóknak szeretnénk segítséget nyújtani

 

„Repetitio est mater studiorum”, ahogy már a régi rómaiak is mondták, azaz ismétlés a tudás anyja, és néha azoknak sem árt feleleveníteni kozmetikai ismereteiket, akik jó néhány évvel ezelőtt szerezték meg szakmai bizonyítványukat, de hasznos lehet a kozmetikával most ismerkedő tanulóknak is.

Minden kozmetikus jó vagy rossz névjegye a róla kapott első benyomás. Nemcsak törzsvendégeinknek, hanem a kozmetikába első alkalommal érkezőnek is jeleznünk kell, hogy Ő szívesen látott vendég, és örülünk az érkezésének.

A környezet

■ Legyen rendezett, higiénikusan tiszta a munkahely és az eladótér,
■ barátságos hangulatú, kellemes színekkel rendelkező,
■ világos, jól szellőző helyiségek,
■ kellemes hőmérséklet és illat,
■ halk relaxáló zene,
■ és mindenekelőtt maga a kozmetikus is legyen ápolt és határozott fellépésű.

Testbeszéd

■ Mosolyogjunk, mert minden vendégnek örülünk,
■ legyen nyílt a tekintetünk, egyenes a testtartásunk,
■ nagyrabecsülés : Szép,hogy hozzám fordult,azon vagyok,hogy a problémáját megoldjam.
■ legyünk barátságosak,
■ a vendéget szólítsuk a nevén,
■ mutatkozzunk be mi is teljes névvel,
■ mutassuk be a szalont.

Önellenőrzés – Helyesen csináltam mindent ?

– A munkahelyemet alaposan, higiénikusan megtisztítottam.
– Gondoskodtam a helyiség megfelelően kellemes hőmérsékletéről és illatáról.
– Szívélyesen üdvözöltem az érkező vendéget.

Ezt olvastad már?

Minden megosztás számít!
FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail

Vélemény, hozzászólás?