Bővült a Hair Spa Hungary csapata

Június elejétől egy igazi nagyágyúval erősít a Hair Spa Hungary. A cég oktatási vezetője Viola Dóra lett, aki új kihívást keresve 15 után váltott.

Viola Dóra 17 éve a professzionális fodrászati szakma oktató-, és bemutatófodrásza. Dóra szakmai precizitását németországi neveltetése, stílusát pedig az egyévnyi Los Angeles-i világlátás bővítette. Már számtalan bemutatón és továbbképzésen bizonyította tehetségét és vezetett be sokakat a hajápolás/hajépítés/hajfestés rejtelmeibe. Mindemellett 2017 áprilisában megnyitotta legújabb szalonját Budapest belvárosában, a Városház utcában.

Viola Dóra a fodrász szakma egyik meghatározó személyisége. Számára a fodrászatot az alapok és a trend ötvözése. „Abban hiszek, hogy folyamatos fejlődésre, képzésre és szakmai alázatra van szükség ahhoz, hogy valaki felérjen ennek a csodálatos szakmának a csúcsára.” – meséli Dóra a sajtótájékoztatón csillogó szemmel. Állandóan tanulni, megújulni és a tudást átadni, ez motiválja. A szakmai fejlődés elengedhetetlen „kelléke” önmagunk folyamatos képzése. „Mi, fodrászok szerencsések vagyunk, a visszajelzés mindig azonnal érkezik: a vendég belenéz a tükörbe és elmosolyodik.” – teszi hozzá. Munkánk középpontjában a kreativitás áll. Ahhoz, hogy mindig naprakészek legyünk, megfelelő eszközökre van szükségünk. A legmegfelelőbb eszköz az oktatás, ehhez nyújt a mi fúziónk segítséget minden fodrász kollégának.

A Hair Spa Hungary a kizárólagos magyarországi forgalmazója a 2010-ben Superbrands díjjal kitüntetett Senscience by SHISEIDO és a Bain de Terre prémium kategóriájú professzionális SPA hajápoló márkának, az innovatív technológiáiról ismert amerikai I-Color prémium festékcsaládnak továbbá a Shiseido Laboratórium által kifejlesztett professzionális férfi hajápoló márkájának, a ProFormance termékcsaládnak.

A Hair Spa Hungary által képviselt márkákat a magas minőség, a tudományosan megalkotott speciális formulák, a letisztult, elegáns megjelenés, az egyedülálló kezelési eljárások és a prémium kategória legjobb ár/érték aránya jellemzi.

Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy anyacégünk, az amerikai Zotos International, Inc. (Zotost) a Senscience, az i.color, a Bain de Terre és a ProFormance gyártóját Környezettudatos Zöld Energia Nagyvállalati Díjjal tüntették ki. A kitüntetést az EPA (Amerikai Környezetvédelmi Hivatal) adta át a cég vezetőinek. A díjat a Zotos azzal nyerte el, hogy telephelyén egy 3,3 megawattos szélerőmű beruházást valósított meg. Ezzel a teljes gyártást kizárólag zöld energiával valósítják meg.

A Zotos a világ vezető kozmetikai cégének, a Shiseidonak a leányvállalata. A Zotos prémium hajápoló termékeket gyárt és forgalmaz Zotos, ISO és Senscience márkanévvel. Az Amerikai Szélenergia Szövetség adatai szerint a Zotos projektje az USA legnagyobb szélerőmű projektje amit egy gyártással foglalkozó vállalat létrehozott. Egyben az első ilyen típusú beruházás Ontario államban. Illetve a legnagyobb ilyen típusú privát szélerőmű-project New York államban.

2016 óta a Hair Spa Hungary az IKOO prémium gubanctalanító hajkeféinek kizárólagos magyarországi forgalmazója, melyek a kínai tradicionális orvostudomány segítségével lettek kifejlesztve, fésüléskor gyógyító hatást kifejtve a meridiánokra.

A Hair Spa Hungary kiemelt szerepet szán az oktatásnak.

Fontosnak tartják, hogy a partnerek a magas minőségű termékek mellé olyan szakmai hátteret és képzést kapjanak, amelynek segítségével tökéletesen tudják használni a termékeket, és folyamatosan tudnak újdonságokat mutatni szalonjaikban a vendégeiknek.

Viola Dóra az Egyesült Államokban, életének Los Angeles-i állomásán találkozott az icolor festékkel és a Senscience márkával. „Nagyon boldog vagyok, hogy egy olyan márkát képviselhetek ahol központi szerepet játszik a környezet védelem, az egészség-tudatosság, ahol a haj fénye, ápoltsága elsődleges szerepet játszik. A Senscience termékek fiatal koromban is megkönnyítették a munkámat, most pedig a tudatossággal ötvözve igazán exkluzív színvonalat tudunk biztosítani a fodrászainknak. “ – mesél a kezdetekről.

Amikor a Hair Spa Hungary oktatási rendszerének felépítéséről beszélt a tulajdonosokkal, azonnal beugrottak neki a csodálatos szakmai élmények, melyeket a márkák kipróbálása okozott amerikai kint tartózkodása alkalmával. Hamar megfogalmazódott a közös cél. Felépíteni egy igazán egyedi, szakmailag inspiráló oktatási rendszert, amely kézzel fogható gyakorlati tudást ad a fodrászok számára.  Mára elkészült a 2017-es oktatási naptár, amely igazán impozáns és sok lehetőséget rejt a fejlődni és tanulni vágyó szakemberek számára.

Cél az országos képzési rendszer kialakítása

Elsődleges céljuk, hogy kiépítsenek egy, a megszokottól eltérő továbbképzési rendszert. Az ország minden nagy városában kialakítanak egy referenciaszalont egy oktató fodrásszal, akik közvetlen kapcsolatot tartanak a környéken dolgozó fodrászokkal, és képezni tudják őket. Cél, hogy mindenhol jelen legyünk, és szerte Magyarországon segítsék a fodrászok munkáját. Rengeteg információra van szüksége egy fodrásznak ahhoz, hogy naprakész legyen. Így nemcsak a trend-oktatásokat helyezik előtérbe, hanem marketing- és gazdasági konzultációkkal is segítik a szakma sikeres működését.  Fontos számukra a tökéletes alapok lefektetése a színek és formák világában, így a diákok is kihasználhatják a képzési rendszerünket. A Senscience márka minden évben bemutatja az Amerikai frizuradivat újdonságait, így folyamatosan biztosítunk a szakma számára egy, az Európától eltérő, nemzetközi látásmódot is.

A Hair Spa Hungary minden kedves kollégát szeretettel vár 2017-es oktatásain.

 

 

 

 

Ajánlott cikkek

Minden megosztás számít!
FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail

Vélemény, hozzászólás?