Képezzük magunkat!

A tanulás és a felzárkózás időszaka

Itt a szeptember, az új fogadkozások ideje, igen, mostantól más lesz, itt az ősz, ideje változtatni. Ki kell használjuk ezt az időszakot, hogy jövőre a 2010-es évben már kész pozícióból kezdhessünk az új dolgokhoz. Most a tanulás és a felzárkózás időszaka van.

A nyár egy mindig is uborkaszezon egy kicsit – mindezt a megváltozott gazdasági helyzet csak tovább erősítette. Ez utóbbit szerintem pszichológiailag kell kezelnünk, hogy ne problémaként éljük meg, hanem egy feladatnak, amit meg kell, hogy oldjunk.
Bízom benne, hogy a marketing eszközöket senki nem hagyta figyelmen kívül!
Ha jobban megy az üzlet, vagy ha épp nem, akkor is folyamatosan kell csinálni, és kombinálva, az olcsóbb online marketing eszközöket az offline-nal.

A tanulás befektetés

Itt az idő, hogy elkezdjük képezni magunkat azokon a területeken, amikben érzéseink szerint nem vagyunk erősek. Pl. vevőlélektan, nyelvtanulás, reklámszövegírás, egy új technika, vagy egy gép használatának az elsajátítása…. Sorolhatnám több oldalon keresztül, hogy melyek azok a témák, amelyek szóba jöhetnek. Higgyük el, ilyenkor ez a legjobb befektetés, ahelyett, hogy siránkoznánk, hogy nem megy úgy az üzlet, mint mondjuk egy évvel ezelőtt ilyenkor.
Egy régi mondás szerint, aki nem tanul a történelemből, az arra van kárhoztatva, hogy az megint megtörténjen vele.  Ez így működik a kudarcainkkal is.
Alapvetően minden probléma, amivel találkozunk életünk folyamán, tartalmaz olyan értékes információkat, amelyekre figyelnünk kell. A tapasztalatok nagyon fontosak az üzleti életben számunkra, oda kell figyelnünk rá, és a következő jelentkező lépésként már tudnunk kell, hogyan reagáljunk rá.
Minden az első hallásra, első pillantásra szörnyű nehéznek tűnik. Gondoljunk vissza, mikor elkezdtünk vezetni tanulni, csak két lábunk van, és három pedál. Elsőre egy megoldhatatlannak tűnő probléma volt. De ha körülnézünk, látjuk hány millióan vezetnek,  vezetünk..
A nehézségek megoldásának első lépése, hogy tárgyilagosan elemezzük az adott helyzetet, és elfogadjuk. Bízom benne, hogy már mindenki túl van azon, hogy megcsinálta a válságkezelési tervét, meghozta azokat a döntéseit, amiket a túléléshez meg kellett, és most azon töri a fejét, hogy milyen újdonságokkal, hogyan induljon az utolsó ez évi hajrához. Ehhez a tanulás, a magunkba és alkalmazottainkba való befektetés az egyik legfontosabb dolog. Sokakban felmerülhet, hogy pont most, amikor kevesebb a bevételem, mint bármikor? Higgyétek el, csak így lehet a szépségszakmában sikeresen túlélni ezt az időszakot.
Ehhez kívánok mindenkinek sok sikert!

Aki szeretné a vállalkozását egy marketing szakértő szemével is megvizsgálni, hol, milyen oktatásra van szükség, nyugodtan forduljon hozzám bizalommal a Beauty Forum szerkesztőségén keresztül: info@beauty-forum.hu!

Hunya Timea

 

Ajánlott cikkek

Minden megosztás számít!
FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail

Vélemény, hozzászólás?