Fotó: shutterstock

A luxuskezelésnek ára van

Luxuskezelések: a minőségnek ára van. Kellemes illatú textúrák és értékes adalékok – sok vendéget nem riasztanak el a luxuskezelések árai. Miként győzhetők meg mások is arról, hogy az ajánlott kezelés „aranyat ér”? 

 

Gyöngy, arany és gyémánt: a szép dolgok iránti vágyakozás gazdaságilag nehezebb időkben is jellemző. Egy luxus kategóriájú kozmetikai kezelést vagy készítményt szinte magától értetődően keresnek azok, akik amúgy is márkás női táskát vagy épp kasmírpulóvert vásárolnak.

Sok vendége nyilván csodafegyvernek tartja az Ön értékes kezeléseit, de mi van azokkal, akik úgy gondolják, hogy „nem kell mindig kaviár”? Tehát azokkal, akik inkább a kedvezőbb árú alapkezelést kérik, s akik rendszeresen diszkontáron vásárolják meg a kozmetikumaikat a drogáriában?
Az alábbiakban elmagyarázzuk, miként tudja meggyőzni még a legeltökéltebb luxustagadókat is arról, hogy az Ön kezelése és otthonra felkínált készítményei valóban megérik az árukat.

Alapáron alapminőség

Mindenki ismeri azt a vendégtípust, aki már a kezelés előtt alaposan tájékozódik az ár felől, már a telefonban részletekbe menően kikérdezi, és végül csak az olcsóbb alapkezelést kéri. Amennyiben vendégköre túlnyomórészt ilyenekből áll, aligha kapkodnak majd az Ön szalonjában luxuskezelések után. Emellett sok kozmetikus épp az úgynevezett „alapkezelést” túl kedvező áron kínálja. Ezzel kapcsolatban egyúttal az is megkérdőjelezhető, hogy a vendég bőrének egyéni igényei valóban kielégítésre kerülnek-e ilyen „alapáron”. Na, de hogyan lehet kifogni a szelet a vendég vitorlájából, azaz abból, hogy ő mindig csak a kedvező árú alapkezelést kéri?
Megoldás lehet, hogy egyszerűn törli az alapkezelést a kínálatából. Ennek a kifejezésnek eleve olyan csengése van, amely a tömegszolgáltatást juttatja az ember eszébe, emellett pedig a szépséggel, a jó közérzettel összefüggő kezelésekhez inkább illik egy hangulatos meghatározás, például: „Selymes kényeztetés” – exkluzív selyemkezelés.

Az öt legkedveltebb luxushatóanyag

* Selyemkivonat – a selyem tartalmú sorozatokat kedvelik a vendégek, e hatóanyag jó szolgálatokat tesz a száraz és vízhiányos bőrnek.

* Kaviárkivonat – csaknem minden bőrnek jó. A thalasso-kezelések során, az anti-aging készítményekben és a revitalizálásban kedvelt.

* Fitoőssejtek – gyakran robosztus növényekből nyerik, és számos anti-aging-készítményben megtalálhatók.

* Acetil hexapeptid – anti-aging-készítményekben található. Szerepe az arcizmok ellazítása, ezáltal így a ráncok mérséklése.

* Gyémántpor – luxustermékek kedvelt összetevője. Peelingekben vagy anti-aging készítményekben van jelen

Célirányosan változtasson kínálatán!

Mérje fel alaposan a saját lehetőségeit: vegye számba, hogy milyen készülékek állnak a rendelkezésére, és hogy a beszállítói milyen kezelésekre fókuszálnak. Ezután állítson össze egy listát vendégei legkedveltebb kezeléseiről és a leggyakoribb bőrállapotokról, igényekről. Például: az érett bőrűek vagy inkább a problémás bőrűek vannak-e többségben?

Vegye figyelembe az összes kritériumot, és a fentiek figyelembe vételével dolgozzon ki egy új kezelési portfoliót. Ebben emelje ki a különlegességeket, és az árai kialakításakor kalkuláljon tudatosan. Okvetlenül figyeljen arra, hogy az egyes kezelések közötti különbségeket és különlegességeit világosan az előtérbe állítsa. Adjon kezeléseinek professzionális csengésű elnevezéseket, és pontosan fogalmazza meg, hogy az egyes kezelések mire valók és milyen eredmény várható tőlük, például: „Prémium liftingkezelés” – anti-aging kezelés a szép, feszes bőrért és fiatalos megjelenésért.

Ne fókuszáljon az árra!

Soha ne kezdje a beszélgetést az árral. Amikor a vendége kezelésre jön, először mindig az óhajairól és a szükségleteiről kérdezze. Tudakolja meg, hogy az adott helyzetben éppen mi különösen fontos a számára, mi zavarja, és hogy érzi magát a bőrében. Ezt követően javasoljon a számára egy tökéletesen a bőre állapotára hangolt kezelést. A kozmetikum-választékot se az ár felől közelítse meg, hanem mindig a vendég számára adódó előnyök oldaláról. Melyik vendég szeretne egy olyan kezelést, amely ugyan jó árfekvésű, de a bőrének tulajdonképpen nem nyújt semmit.
Amennyiben maga a vendég kérdez rá az árra, akkor persze mondja meg neki, de mindig kerülje el, hogy az ár a beszélgetés központja legyen. Hangsúlyozza a lényeges dolgokat, pl. a személyre szabott kezelés fontosságát. A magas árat vállalja büszkén, elvégre örül, hogy valami különleges és hatékony dolgot nyújthat a vendégének: „meglátja, nagyon fog örülni az eredménynek, mert ez a kezelés pontosan azt teszi az Ön bőrével, amire annak szüksége van”.

Ne kerülje a forró kását!

A tanácsadás során nem szabad újra és újra visszatérni az árra, és az olyan kijelentések sem vezetnek eredményre, hogy pl. „ez az ampulla csak kétezer forinttal kerül többe”.
Azt persze el kell kerülni, hogy a vendéget a kezelés végén kellemetlen meglepetésként érje az ár közlése. Legyen mindig szem előtt egy kis prospektus az Ön kínálatáról, amelyben részletesen le vannak írva a kezelések és a kiegészítő szolgáltatások, és az árak is egyértelműen fel vannak tüntetve.
Szabaduljon meg a gondolattól, hogy esetleg túl magas az ár. Beszéljen büszkeséggel vendégének arról, hogy mi a legjobb és a legmegfelelőbb a bőre számára az adott pillanatban, és magyarázza el, hogy mi a javasolt kezelés célja.

Kínáljon csúcsminőséget!

Fontos, hogy legyenek a kínálatunkban hatásos speciális kezelések. Ezek legyenek csábítóak, és csúcsminőséget képviseljenek. A legtöbb vendég tisztában van vele, hogy a minőségnek ára van. Ne szégyellje ajánlatát a luxus kategóriájú különlegességeivel kezdeni, végül is a cél az, hogy a lehető legjobbat tegye a vendég bőrével. Másfelől tegye így is egyértelművé a számára, hogy már a megjelenése alapján is kinézi belőle: megengedheti magának a nagyon értékes kezeléseket. Egy ilyen kínálat megváltoztatja a vendég elvárásait, és ha tényleg valami jót akar tenni a bőrének, kész lesz megfizetni az árát.

Ha a vendég mégis azt mondja, hogy ez neki túl drága, akkor ajánljon valami mást, de mindenképpen hangsúlyozza, hogy ez a másik kezelés nem nyújtja ugyanazt, és az első lett volna a tökéletes megoldás, de a döntés joga természetesen a vendégé.

 

Minőség és környezet

A költséges kezeléseknél fontos, hogy tényleg valami különleges, rendkívüli minőség legyen az, amit vendégének ajánl. A szalon légköre és berendezése is ennek megfelelő legyen! Csak így tudja bevonzani az olyan vendéget, aki kész egy kicsit többet költeni.
A drága autók, dizájner ruhák és az értékes ékszerek iránt óriási a kereslet. Ez érvényes az Ön polcain sorakozó készítményekre is. Soha ne az ár alapján ajánljon valamit, hanem mindig kizárólag a vendég bőrének szükséglete legyen a kiinduló pont. Tapasztalatból mondom, hogy a kimondottan drága termékeket jobban tudom eladni, mint azokat, amelyeknek úgymond jó az ár/érték aránya. Éppen ezért azt javaslom, hogy gondolják újra saját meggyőződéseiket, és higgyék el, hogy mindig a legjobbat ajánlják vendégeiknek.

TISZTA LUXUS – Kaviáros prémiumkezelés

Luxus anti-aging kezelés

Fotó: pixabay.com
Fotó: pixabay.com

Ez a kaviárkivonatokkal végzett luxus anti-aging kezelés különösen az igényes bőr számára ideális. Revitalizáló és hidratáló hatása van. Alakítsa ki a kabin megfelelő hangulatát, és egy tálcán szépen, dekoratívan rendezze el a kezeléshez szükséges anyagokat. A ráhangolódást segítő „welcome drink” után kezdhetjük.

1. Tisztítás olajjal és meleg borogatásokkal.

2. Tisztítás tejjel, kefécskékkel és meleg borogatásokkal.

3. Tonizálás.

4. Peeling – a bőrképnek megfelelően. Esetleg egy enyhe tejsavas peeling.

5. Tonizálás.

6. Kaviár ampullakoncentrátum bedolgozása a bőrbe pontmasszázzsal.

7. Hidratálógél felvitele.

8. Kaviárkivonatos kollagénmaszk elkészítése és felhelyezése.

9. Hidratáló gél felvitele a maszkra.

10. 7 percig ultrahang alkalmazása a maszk fölött.

11. A hatóidő alatt (kb. 10 perc) kézmasszázst végezzünk.

12. Maszk levétele és tonizálás.

13. Masszázs kaviárkrémmel.

14. Meleg borogatás, tonizálás.

 

ÖTCSILLAGOS BŐRTISZTÍTÁS – Bőrfrissítő-méregtelenítő kezelés

Luxus tisztító kezelés
Az intenzív  bőrfrissítő kezelés megszünteti az egyenetlenségeket és bársonyosan sima bőrt eredményez. Ez a kezelés tökéletes a tisztátalan bőrű vendégeknek. Készítse elő a kabint a kezeléshez, a szükséges eszközöket helyezze egy tálcára. Miután megérkezett a vendég kínálja meg egy finom gyümölcslével.

Tisztítás tisztítóhabbal és meleg borogatással.
Az enzimpeelinget vékonyan vigyük fel, úgy hogy közben enyhén stimuláljuk az arc  nyirokpontjait.
10 perc múlva meleg borogatással távolítsuk el.
Tonizáljuk az arc bőrét.
Végezzük el a mikrodermabráziót.
Ismét tonizálás következik.
Összehúzó hatóanyagokat tartalmazó ampullakoncentrátumot ütögessünk gyengéden a bőrbe.
Hidratáló szemzselét vigyünk fel a szemkörnyéki bőrre.
Keverjünk ki alginát-pakolást és vigyük fel az arcra.
A maszk hatóideje (10-12 perc) alatt gyengéden masszírozzuk meg a nyak és a dekoltázs bőrét.
Borogatással távolítsuk el a maradék pakolást és tonizáljuk a bőrt.
Végül kenjük be a bőrt hidratáló géllel, s ha szükséges használjunk fedő hatású nappali krémet.

 

 

Ajánlott cikkek

Minden megosztás számít!
FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail

Vélemény, hozzászólás?