Seyo, a tű nélküli fiatalodás titka

Egy férfi a szépségiparban, aki ráadásul ismeri a gépeket, a krémeket és szereti kipróbálni az újdonságokat is? Pesti Antal, az Innoshape Kft. Tulajdonos-ügyvezető igazgatója attól sem retten vissza, hogy legújabb Seyo gépükkel kezeljen egy vendéget

Pesti AntalHogyan csöppent a szépségiparba férfi létére?

Egyrészt én is elég hiú vagyok ahhoz, hogy be tudjak illeszkedni a női társadalomba, másrészt pedig úgy nyolc évvel ezelőtt már találkoztam a szépségiparral: nők számára étrend-kiegészítőket forgalmaztam. Az egy nagyon jó időszak volt, de sajnos felhígult a piac, nagyon sokféle lett belőle. A cég 2009-ben alakult, eleinte alakformálással foglalkoztunk, de igazán terjeszkedni 3-4 évvel ezelőtt kezdtünk, az első saját márkánkkal, a Seyo géppel egy éve foglalkozunk.

Azt mondják, hogy sok nővel együtt dolgozni komoly kihívás egy férfi számára…

Megmondom őszintén, nekem felüdülés hölgyek között dolgozni. Van más vállalkozásban is érdekeltségem, ami elég férfias egy iparág, így mindig örömmel jövök a kolléganők közé. Sokat tanulok a környezetemben lévő nőktől a nőkről, ami szintén fejleszti a gondolkodásmódomat. De a referencia szalonon –  ahol a kozmetikus kolléganőm dolgozik -, plusz a kozmetikus tanácsadómon kívül napi szintű munkakapcsolatban nem vagyok senkivel, mivel elsősorban bérbeadással és eladással foglalkozom.

Nem is tervezi újabb szalonok nyitását?

A fókusz egyelőre a gépértékesítésen van, nem kimondottan a saját szalonok nyitásán. Több állandó bérlőm van Budapesten és vidéken, egy kiemelt partnerem pedig az V. kerületben.

Vagyis megveszik a gépeket és mindenki boldoguljon, ahogy tud?

Nem, mi nem engedjük el a partnerszalonok kezét, hanem központi marketinggel támogatjuk őket. Ha csak bérlik a gépek, akkor is ellátjuk szórólapokkal, plakátokkal. Ha pedig gépet vásárol valaki, akkor ennél jóval komplexebb szolgáltatást kap tőlünk, például a központi weboldalunkon feltüntetjük, ezen kívül újságmegjelenéseket és egyéb kommunikációs támogatásokat is biztosítunk. Szeretnénk, ha mindenki, aki a géppel dolgozik, sikeres lenne. Nekem nagyon komoly tapasztat volt az – amikor még csak bérbe adtam a gépeket –, hogy mennyire tanácstalanok tudnak lenni a kozmetikusok, amikor marketingről van szó. A kozmetikus, az kozmetikus és nem marketing szakember, viszont megfelelő marketing nélkül nem lehet eléggé sikeres, hiába dolgozik nagyon jó gépekkel és termékekkel. Márpedig egy kozmetikus ezen a területen nem feltétlenül jártas. Ezért is kell nekik a támogatás.

És mindent meg kell venniük? Gépet, krémeket, kiegészítőket?

Ebben viszont elég nagy szabadságot hagyunk nekik, hiszen dolgozhatnak tovább saját a krémekkel, ha úgy gondolják jobbnak. Viszont fontos a szinergia, ezért javasolt, hogy a Seyo kiegészítő termékeit használják. De ez nem kötelező, és nem is lesz az.

Seyo gepMi a titka ennek a gépnek? Miért olyan egyedülálló?

Azt szokták mondani, hogy a szépségért meg kell szenvedni. Nos, erre cáfol rá ez a gép, hiszen tűszúrás, vágás és fájdalom nélkül szépülhet az ember. Ez egy komplett anti-ageing kezelés, amely kiváltja a klinikai eljárásokat.

De hogyan tudja a hatóanyagot a legmélyebb rétegekbe is eljuttatni tűszúrás nélkül?

A transzdermális technológiával, amely úgy működik, hogy a gép tisztított sűrített levegőt állít elő, amelyet a hangsebességnél nagyobb gyorsasággal lő ki, eközben gázzá-gőzzé alakítja a szérumot. Ebben van egy hordozóanyag – amelyet a tulajdonosok megbízott kutatói 1970 óta fejlesztenek és le is védettek – amely egy testazonos anyag, ennek segítségével megnyitjuk a barriert és olyan mélységekbe juttatjuk be az anyagot, mint korábban soha. Svájcban fejlesztették ki, Németországban gyártják. A kezelés ideje alatt kb. 1-1,5 cm-re tartjuk a gépet a bőrtől. Nem fájdalmas, sőt, kellemes hideg érzetet biztosít. Bőrfeszesítő, hidratáló, bőrtápláló hatású. Mivel számítógéppel vezérelt a készülék, tudja, hogy melyik területen milyen erősséggel kell működnie. Én is kezeltem már vele, nagyon egyszerű használni, bárki el tudja sajátítani. Minden fajta bőrtípusra megvan a megfelelő szérum.

Milyen gyakran kell ismételni a kezelést?

Érdemes egy kúrát – 4-6 kezelés – végigcsinálni.  De bőrtípustól és korosztálytól függően ez változó. Ezt követően javasoljuk, hogy havonta egyszer ismételjék meg, hiszen a bőr is 28 naponta megújul. Plusz van egy otthoni szérum, amely a kezelést egészíti ki, ezt a kozmetikusnál lehet megvásárolni.

Hogy látják, nem ódzkodnak az ismeretlentől a vendégek?

Nem, dehogy! Sőt, amikor meghallják, hogy nem kell szúrni, és nem fáj, nagyon megkönnyebbülnek. Elégedettségüket pedig fokozza az is, hogy a kezelés során a gép az arccal közvetlenül nem is érintkezik.

Ön is kipróbálta?

Természetesen! A piackutatásunk is úgy működött, hogy minden szalont végig jártam, ahol újdonság volt, és kipróbáltam. Tudnom kell, hogy mi az, ami átütő siker tud lenni. És tudnom kell azt is, hogy mi milyen hatással van a bőrre. Csak így tudom hitelesen képviselni a termékeinket.

A Seyora is úgy talált rá, hogy egy szalonban kipróbálta?

Nem, ez egy sorsszerű találkozás volt. Korábban már felmerült bennem egy saját márka forgalmazása. Amikor kimentem Bolognába a vásárra, ez a gép volt az első és az utolsó, amibe a két nap alatt belebotlottam. Hazajöttem, és nagyon sok gépet kipróbáltam a kozmetikus tanácsadómmal együtt, és ez volt az egyetlen, amire nem tudtunk rájönni, hogy hogyan működik. Itthon még a kozmetikai ipar sem ismerte, ez az első. Sorsszerű, mert úgy voltunk vele, hogy saját márkát építünk és azonnal egy olyan technológiába botlottunk bele, ami egyedülálló. És persze tervezzük újabb egyedülálló technológiák bevezetését a magyarországi piacra.


Ezt olvastad már?

FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail