Vendégszerző karácsonyi kampányötletek

A karácsonyi előtti hetekben nem csak a szeretteinkre költünk többet, hanem magunkra is. Ruhákat vásárolunk és szépségszalonokba járunk. Cipők között válogatunk és ünnepivé varázsoltatjuk a sminkünket

Lépjen ki a komfortzónából!
Az első lépés, hogy el kell fogadni a marketing erejét: nem véletlenül próbálja meggyőzni a vevőit a Coca-Cola, nem véletlenül reklámoz a helyi hentes. Minden vállalkozónak tennie kell a jobb jövőért, a nagyobb profitért, hiszen a vendég is akkor jár jobban, ha „minőségi” szalonban fogadják. Ezért próbáljon meg kilépni a komfortzónájából és próbálja meg karácsonykor pár kampánnyal elcsábítani a vendégeit.

„Meglepetés” kampányötlet

Az árleszállítás a vállalkozások ellensége. Gondoljon bele: Ön az alapján választ fogorvost, hogy ki a legolcsóbb? Nyilván nem. Ezért az igényes vendégek sem az árleszállítás alapján választják ki a fodrászukat, kozmetikusokat.
Árkedvezmények helyett inkább adjon egy-egy különleges ajándékot a karácsonyi időszakban a vendégeinek. Pontosan mire is gondolok? Egy szépségszalonban hasznos ajándék lehet például egy sampon. Egy fésű. Egy hajfesték. Egy hajpánt. Egy kozmetikusnál egy rúzs, egy szemhéjfesték. Vagy egy ajándékutalvány. Bármelyiket is választja, tegyen rá egy apró kis üdvözlőkártyát, rajta egy kézzel írt, személyes üzenettel:„Fogadd el tőlem ezt az apróságot az év végén… és találkozzunk januárban! Addig is kellemes ünnepeket!”
Az év végi, apró ajándék egy évre elkötelezi a vendégét s meglévő vendégeinek küldje ki hírlevélben, vagy
SMS-ben, hogy: „Szia, Évi, félretettem Neked egy apró ajándékot az ünnepekre. Jelentkezz be, és ha jössz, át
is adom. Szerintem tetszeni fog Neked.” Egy hasonló tartalmú SMS-kampány révén 33%-kal növeltük egy ruházati üzlet forgalmát. Hiszen akik bementek az üzletbe az ajándékért, azok vásároltak is. Év végén olyan vendégei is vásárolhatnak termékeket (krémeket, samponokat), akik egyébként év közben nem tennék. Hiszen év végén az emberek „engedélyezik” maguknak a plusz beruházásokat. Így vendégeinek szóban vagy írásban is megemlítheti ezt – akár ilyen ötletesen:
„Szia, Évi, írtál már a Jézuskának, hogy mit hozzon Neked Karácsonyra? Adhatok egy tippet? Kérj magadnak bőrödre szabott kozmetikumokat/egy szép frizurát a következő évre. Most még egy akciónk is van…”

 

„Játsszunk a szépségért!” kampányötlet

Új vendégeket szerezhet játékkal is. Az ünnepek tájékán ugyanis mit szeretnek mindennél jobban az emberek emberek? Talán még a forralt bornál is jobban? Játszani. Úgyhogy irány a Facebook, ahol hirdethet frizura- és smink-szépségversenyt: „Küldd be a fotód, és nyerj egy ünnepi sminket… vagy hajkölteményt!” Természetesen
minden pályázónak adjon egy apró ajándékot, amit a szalonjában vehet át. Például egy ajándékutalványt, ajándékot – így nem csak a nyertes megy be a szalonba, hanem a pályázók is.

Ezt olvastad már?

Minden megosztás számít!
FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail

Vélemény, hozzászólás?