Wellness kezelés

Élményt nyújtani

Mindegy, hogy gasztronómia, vásárlás vagy nyaralás: a vendégek manapság igazi élményeket akarnak – ez pedig a kozmetikai szalonok kínálatára is egyértelműen igaz. Hogy Ön igazi élményt nyújthasson vendégeinek, tanácsokat ad a spa-szakértő, Sylvia Glückert

A szalonok nagy része ugyanazzal a felszereltséggel, kínálattal és kezelésekkel rendelkezik. Ha nincs különbség, a vendégek nehezen választanak. Azonban ki lehet tűnni a többi közül, mégpedig elsősorban megfelelő kiszolgálással, barátságossággal és értékes kezelésekkel. Amennyiben mindez nincs, annak ez lesz a következménye: nem jön létre igazi érzelmi kötődés a szalon iránt – ezzel ellentétben azonban nagy lesz a hajlandóság valami más, valami új kipróbálására, illetve változtatásra, hogy hasonló szolgáltatást máshol kedvezőbb áron kapjon meg. Csak aki tesz azért, hogy vendégeit igazán lehengerlő élményben részesítse – egyben elvárásait tehát felülmúlja –, az érhet el igazi lelkesedést és ezáltal hosszan tartó vendégelégedettséget.

Éppen a kezelést használhatja fel leginkább arra, hogy vendégét észrevehető különbségekkel szembesítse. A legfontosabb ilyen „különbségek” a különleges szalonélmény, valamint a kezelés lefolyásának kreatív kialakítása, amit speciális ceremóniákkal kísérhet. Apró figyelmességek, plusz szolgáltatások kiegészítik és még teljesebbé teszik az élményt. Ezek, melyek vendégét kellemes meglepetésként érik, bizony sokat nyomnak a latba.

Szolgáltatások új definiálása

Hogy saját szalonjában igazi élményt nyújthasson, először is szemlélje kritikusan helyiségeit és kínálatait: „Mi a rendkívüli a kezeléseimben?”, „Mit csinálok másként, mint a többiek?”, „Miben különbözöm a többiektől?”, és „Milyen területen lehet még jobb, mikben javíthatok?”. A feltett kérdések megválaszolásában sokat segíthetnek a külső szemlélők. Érdemes potenciálokat meghatározni, mivel ezek segítenek a helyiségek és a szolgáltatások újradefiniálásában és élményorientálttá formázásában. Gyakran mindez a legegyszerűbb eszközökkel is lehetséges. Például a mindenkor szükséges kellékeket elrejtheti egy nagy beépített szekrénybe, így a vendég nem látja azokat. Helyezhet néhány dekorelemet reflektorfénybe, azaz a kezelési helyiségbe és kezelő szék környékére is. Egy kis üdvözlési szertartás forró aromaborogatással és vitalizáló itallal ráhangolja a vendéget a kezelésére. Vonzó, szépséges tálakban felkínált kezelési termékek, feszültségoldó lábmosdás, valamint egy minden érzéket kényeztető, gondosan megtervezett kezelési folyamat során vendége biztos lesz abban, hogy Önnél különleges bánásmódban van része.

Ajánlott cikkek

Minden megosztás számít!
FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail

Vélemény, hozzászólás?