Segítségnyújtásból vízió – Az első szépségipari marketing ügynökség története

Hogyan építhető be a szépségiparba a marketing? Hogyan lehet ilyen speciális területen tudatosan használni a marketingeszközöket? Hogyan lehet hiteles egy marketingszakember, aki a szépségipari dolgozókat célozza meg? Létezik egy vállalkozás Magyarországon, ami ezekre a kérdésekre egyértelmű és világos válaszokat tud adni (x)… Bővebben »

Dolgozz jogszerűen!

Hogyan végezzük jogszerűen a tevékenységünket? A kozmetikai, fodrász, műkörömépítő és kapcsolódó tevékenységet folytató vállalkozásoknak ahhoz, hogy jogszerűen végezzék szolgáltatásukat, meg kell felelni a vonatkozó jogszabályi előírásoknak. A szolgáltatási tevékenység ellátását az illetékes és hatáskörrel rendelkező hatóságok jogosultak vizsgálni, ellenőrizni. Lássuk, mire kell figyelnünk!… Bővebben »

Milyen a ma vendége?

Mit vár el a vendég? Mit keres? Mennyiért? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel indítottunk el egy kutatási sorozatot a NIB Research kutató céggel közösen, hogy megismerhessük és megismertethessük a szakmával az aktuális piaci tendenciákat, potenciális vásárlókat –, hogy a szakemberek releváns információk alapján hozhassanak döntéseket üzletük kialakítása, felépítése során. Íme az első eredmények…. Bővebben »

Nemzetközi versenytapasztalatok

Nemzetközi elvárások hatása a hazai tanulmányi versenyekre és a szakképzésre – Magyarország 2009 óta vesz részt szépségápoló szakterületen a Worldskills, majd 2014. óta az Euroskills versenyeken, azaz a Szakmák Világ és Európa-bajnokságán. Hogyan hatott e tíz év tapasztalata a hazai viszonyokra?… Bővebben »