Kozmetikai gépbérlés

Mire figyeljünk, ha nagy értékű elektrokozmetikai gépe(ke)t szeretnénk hosszú távon bérelni? Mit tegyünk, ha kozmetikusként követni szeretnék a kezelési trendeket, ámde a pénztárcánk nem engedi meg az azonnali vásárlást? Keressük meg a számunkra legideálisabb gépbérlési lehetőséget! Ehhez foglaltuk össze a legfontosabb szempontokat. … Bővebben »

12 profi tipp a facebook oldaladhoz

HOGYAN, MIKOR, MIT POSZTOLJ A FACEBOOKRA, HOGY TÖBB VENDÉGED LEGYEN? A Facebook napjainkban szinte megkerülhetetlen csatornává vált, éppen ezért fontos, hogy a lehető legtöbb lehetőséget kihasználd, amit a vállalkozásod számára nyújthat. Barna Alexandra, a Beauty Marketing Experts alapítója elárul erről nekünk néhány titkot…. Bővebben »

Egy szalon sikerének titka

Hirdetés – Sikeres karrier és vállalkozás, hosszú távon is, a szépségiparban – Sokan azt gondolják, egy vállalkozás vagy karrier indítása egyszerű, pusztán azzal, hogy bátrak, elhivatottak és rendelkeznek a kialakításhoz szükséges tőkével és szakmai tudással. Néha ez elég is. De mi van akkor, ha valaki többre, profibbra, kiemelkedőre vágyik? (x)… Bővebben »

Kajtár Zsolt: A legfontosabb a vevők visszajelzése

Tizenöt év munkájának a gyümölcse – Küzdelmes, kitartó, verejtékes, viszontagságos, néha boldog és néha szűk esztendőkkel tűzdelt kemény munka, amit 2018. szeptember 11-én a Parlamentben „díjaztak”. Valahol, igazából nemcsak a Szőlőmagolajos termékcsaládnak, hanem a mögötte lévő útnak járt az Érték és Minőség Nagydíj. Beérett. Végre. Így 15 év gyümölcsét „szüretelte le” Kajtár Zsolt, a Yamuna alapítója és tulajdonosa. Vele beszélgetünk ezekről az évekről…. Bővebben »

Rekordok éve

Rekordszámú szépségipari szakember látogatott el idén Bolognába, az 57. alkalommal megrendezett Cosmoprof szakkiállításra.
A résztvevő több mint 256 000 szakember érdeklődése is jelzi, hogy ez a kiállítás a szépségipar meghatározó jelentőségű rendezvénye, Ázsiától kezdve, Amerikán át, egészen Európáig. … Bővebben »