Kalcsu Balázs: Szemléletváltás kell a sikerhez

Ma már általánosságban elmondható, hogy egy kozmetikus sikere nem csupán a szakmai ismereteken múlik. Nagyon sok jól képzett szakember kerül ki az oktatási intézményekből, de a hatalmas versenyben csak azok tudnak igazán kiemelkedni, akik egyfajta üzleti szemléletet is el tudnak sajátítani. Tehát pl. a marketing és az értékesítés sem áll tőlük távol. Kalcsu Balázzsal, a Kalcsu Cosmetics ügyvezető igazgatójával beszélgettünk…. Bővebben »

Afrodita Cosmetics 1970 óta – és amit nem biztos, hogy tudsz róla!

(Hirdetés) Amikor termékcsaládot választunk a munkánkhoz a kozmetikába, sokféle igényt támasztunk vele szemben. Biztosan olyan hatékony amilyennek bemutatják? Elégedettek lesznek a vendégeim az eredménnyel? Kapok segítséget a termékek mellé? Mit, hogyan csináljak? Ilyen és ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel bennünk, kezdve a hatóanyagok tisztaságán át a biztonságosan és hatékonyan alkalmazható végtermékekig. Sokféle termék van a kozmetikai piacon, mindenki megtalálhatja elvárásainak megfelelően azt a termékcsaládot, amit magáénak érez…. Bővebben »

Nyitvatartás vagy kapuzárás – tippek egy szépségszalon számára a koronavírus alatt

Nagyon úgy tűnik – legalábbis minden jel arra mutat –, hogy a szépségipari szolgáltatók számára a nyitvatartás már nem egy opció. Azt mindenki tudja, hogy amíg korlátozásokkal ugyan vagy anélkül, de nyitva vannak az üzletek, boltok, szalonok, addig a fertőzés megállíthatatlan. Lassítani vagy „megállítani” éppenséggel pedig csak az emberi kontaktusok számának csökkentésével lehetne…… Bővebben »