Kajtár Zsolt: A legfontosabb a vevők visszajelzése

Tizenöt év munkájának a gyümölcse – Küzdelmes, kitartó, verejtékes, viszontagságos, néha boldog és néha szűk esztendőkkel tűzdelt kemény munka, amit 2018. szeptember 11-én a Parlamentben „díjaztak”. Valahol, igazából nemcsak a Szőlőmagolajos termékcsaládnak, hanem a mögötte lévő útnak járt az Érték és Minőség Nagydíj. Beérett. Végre. Így 15 év gyümölcsét „szüretelte le” Kajtár Zsolt, a Yamuna alapítója és tulajdonosa. Vele beszélgetünk ezekről az évekről…. Bővebben »

Rekordok éve

Rekordszámú szépségipari szakember látogatott el idén Bolognába, az 57. alkalommal megrendezett Cosmoprof szakkiállításra.
A résztvevő több mint 256 000 szakember érdeklődése is jelzi, hogy ez a kiállítás a szépségipar meghatározó jelentőségű rendezvénye, Ázsiától kezdve, Amerikán át, egészen Európáig. … Bővebben »

Segítségnyújtásból vízió – Az első szépségipari marketing ügynökség története

Hogyan építhető be a szépségiparba a marketing? Hogyan lehet ilyen speciális területen tudatosan használni a marketingeszközöket? Hogyan lehet hiteles egy marketingszakember, aki a szépségipari dolgozókat célozza meg? Létezik egy vállalkozás Magyarországon, ami ezekre a kérdésekre egyértelmű és világos válaszokat tud adni (x)… Bővebben »

Dolgozz jogszerűen!

Hogyan végezzük jogszerűen a tevékenységünket? A kozmetikai, fodrász, műkörömépítő és kapcsolódó tevékenységet folytató vállalkozásoknak ahhoz, hogy jogszerűen végezzék szolgáltatásukat, meg kell felelni a vonatkozó jogszabályi előírásoknak. A szolgáltatási tevékenység ellátását az illetékes és hatáskörrel rendelkező hatóságok jogosultak vizsgálni, ellenőrizni. Lássuk, mire kell figyelnünk!… Bővebben »