Online marketingstratégia-tréning

Szépségszalonok vezetői számára rendezett a BeautyMed Magyarország interaktív, online marketingtréninget június 6-án, a President Hotelben. A kétórás tréning előadója, Zulinger Gizella közösségi média stratéga gyakorlati példákkal vezette be a hallgatóságot a közösségi média eszköztárába, valamint az elérendő célok, tervek megvalósítási lehetőségeibe.

Szerző: MG

Alap az online jelenlét

Az előadás sarkalatos pontja volt, hogy ha a mai Magyarországon sikeresen akarjuk a vállalkozásunkat – jelen esetben a szépségszalonunkat irányítani -, akkor nem szabad kimaradnunk a közösségi média világából.
A social media mára elsődleges információs bázissá vált – emelte ki Zulinger Gizella –, ezért nem csak abban kell gondolkodnunk, hogy milyen hirdetéseket vagy bejegyzéseket tegyünk fel a FaceBookra, a TikTokra vagy az Instagramra, hanem hogy ez az a platform, ahonnan egyúttal többek között megismerhetjük a konkurenciánkat, valamint a potenciális vevőink, vendégeik elvárásait, vágyait.

Zullinger
Zulinger Gizella közösségi média stratéga
Tudnunk kell, mit akarunk, kik vagyunk

Zulinger Gizella kiemelte, hogy mielőtt bármilyen reklámot, gondolatot megosztanánk az online térben, előbb alaposan gondoljuk végig, hogy pontosan kik vagyunk, mi a küldetésünk, mi teszi különlegessé a vállalkozásunkat, milyen a célcsoportunk, és milyen érzelmi üzenetet szeretnénk hozzájuk eljuttatni.

Interaktív gyakorlati bemutató

A tréning folyamán végig lehetett kérdezni az előadótól, amivel a résztvevők sűrűn éltek is. Az olyan alapkérdéseken túl, mint a „Milyen sűrűn érdemes tartalmat felrakni?” és „Egy reklámkampányban milyen időszakra, mennyit érdemes költeni?”, vagy hogy „Mitől lesz jó minőségű a tartalom?”, szó volt arról is, hogy a tartalomtól és a célcsoporttól függően melyik online platformot javasolt használni. A tréning végén pedig Zulinger Gizella a gyakorlatban vezette végig a hallgatóságot egy hirdetési kampány kialakításának valamennyi lépésén.

A social media világában való utazást Lendvai Laura, a MeautyMed Magyarország online marketing szakértője zárta azzal az üzenettel, hogy a cégtől gépet vásárlók ingyenes gyakorlati konzultáción vehetnek részt a honlapkészítéstől kezdve, egészen a mesterséges intelligencia alkalmazásáig.