Afrikából, Amerikából, Ausztráliból és Európából is egyre többen érkeznek évről-évre Hongkong-ba, hogy megnézzék a Cosmoprof Asia legújabb trendjeit, innovációit. Idén 27. alkalmommal nyitotta meg kapuit a kiállítás, amely forgalmazók, importőrök, nagykereskedők és szépségipari szakemberek kedvenc helyszíne.
Szerző: BF
A rendezvényen 18 ország-és csoportpavilon is gazdagította a kiállítás kínálatát a legújabb nemzetközi újdonságokkal, köztük Ausztrália, Kalifornia, Kína, Franciaország, Németország, Hongkong, Olaszország, Japán, Korea, Malajzia, Szingapúr, Dél-Afrika, Spanyolország, Svájc, Tajvan, Thaiföld, Törökország és az Egyesült Államok.
A Cosmoprof Asia 27. kiállításán a látogatók száma is jelentősen bővült: 119 országból 60 975 résztvevő érkezett november 12. és 15. között, hogy megismerje a mintegy 47 ország több mint 2500 kiállítójának legújabb termékeit és az ázsiai, csendes-óceáni piacot formáló trendeket. A résztvevők 74%-a Hongkongon kívülről érkezett. Az előző évi rendezvényhez képest jelentős növekedés volt tapasztalható több nagy régióból is, például Afrikából (+16%), Ausztráliából (+5%), Európából (+7%), a Közel-Keletről (+40%), Észak-Amerikából (+8%) és Dél-Amerikából (+3%). Az ázsiai részvétel továbbra is erős volt, megerősítve a Cosmoprof Asia pozícióját a globális beszerzők kiemelt célállomásaként és a szépségipar egyik meghatározó központjaként.
Főként az ázsiai, csendes-óceáni térségből, Európából, az Egyesült Államokból és a Közel-Keletről érkező több mint 600 felsővezető és kiemelt beszerző használta ki a Cosmoprof és a Cosmopack Asia exkluzív B2B matchmaking eszközeit.
Innováció a középpontban
A Cosmopack Asia a leginnovatívabb újdonságokat mutatta be alapanyagok, gépek és berendezések, csomagolás, bérgyártás és saját márkák terén, ahol importőrök, forgalmazók, márkatulajdonosok, kutatás-fejlesztési vezetők és termékfejlesztők találkozhattak. A Cosmoprof Asia forgalmazók, importőrök, nagykereskedők és szépségipari szakemberek számára nyújtott exkluzív betekintést a K-Beauty, C-Beauty és az ázsiai, csendes-óceáni régió újításaiba.
A kiállításhoz különleges programok és kezdeményezések is társultak. Több mint 1300 résztvevő követte a CosmoTalks beszélgetéseit, amelyek a makrotrendekre, piaci és termékfejlesztésekre, fenntarthatóságra, kiskereskedelmi megoldásokra, fogyasztói viselkedésre és a szépségtechnológiai innovációkra összpontosítottak. Az előadók 70%-a külföldről érkezett.
A Cosmo Onstage több mint 230 szépségipari szakembert szórakoztatott kiemelkedő pillanatokkal, mint például az AHMA Hair Council által megrendezett CUP of GBA (Hong Kong) Hair & Image Design Competition 2024, valamint a NAILPRO® Competitions Asia-Hong Kong 2024.
A Cosmoprof Asia 2024 bemutatta a CosmoTrends Asia Report-ot, amelyet a BEAUTYSTREAMS állított össze, betekintést nyújtva az ázsiai, csendes-óceáni régió legújabb trendjeibe. A jelentés öt feltörekvő trendet emelt ki, amelyeket 20 kiválasztott kiállító cég képviselt.
A rendezvényen a szépségipar kiválóságait is ünnepelték a Cosmoprof és Cosmopack Asia Awards keretén belül, amelyen 11 kiállító kapott elismerést innovációjuk, kreativitásuk és márkastratégiájuk alapján, egy neves szakértőkből, véleményvezérekből és iparági vezetőkből álló globális zsűri értékelése nyomán.
Különleges projektek a fenntartható iparért
A 2024-es kiadás középpontjában a fenntarthatóság állt, számos projekt hangsúlyozta a vállalatok elkötelezettségét a környezetbarát megoldások iránt. A „Be Sustainable with Beauty” című e-könyv – amely a Cosmopack Asia kiállításán részt vevő, fenntarthatóságra törekvő vállalatokat mutatta be -, útmutatóként szolgált a vásárlók és más érintettek számára, akik fenntartható megoldásokat keresnek a szépségipar ellátási láncában.
A Cosmoprof Asia otthont adott a Boutique nevű jótékonysági projektnek is, amely mintaboltként működve 15 kiválasztott szponzor cég kiemelt termékeit mutatta be. Az összes bevételt a Save the Children Hong Kong szervezetnek ajánlották fel.
2025. november 11. és 14. között újra találkozunk!