Natúrvonal és online értékesítés – az idei év kozmetikai trendjei

Néhány jól meghatározható trend lesz az alapja a szépségipari növekedésnek. Ezek közül az egyik a natúrmárkák, a biominősítésű hatóanyagok térhódítása.

Szerző: Loidl Kata és Bánhegyi Zsolt, a fitoC márkatulajdonosai

A vásárlók egyre nagyobb figyelemmel követik a termékek összetételét és azokat az anyagokat, amelyek nem tartoznak a természetes alapanyagok közé, nem szívesen látják az összetevők listájában.
A másik trend az online vásárlás erősödése. Ez egyaránt érvényes a nagykereskedelmi és a szalonban történő értékesítésre. Csak azok a kereskedők és szalonpartnerek tudnak ennek a trendnek a haszonélvezői lenni, akiknek jól működő webáruház-rendszerük van.
Harmadik trendként említhetjük, hogy az arckezelések – különösen a szemkörnyékápolás – átlag feletti növekedésnek indult. Ez az irány összefügg a COVID-19 alatti online kapcsolattartás megsokszorozódásával. A fogyasztók az online értekezletek, beszámolók alatt sokkal
gyakrabban találkoztak a saját arcképükkel, mint korábban. A kozmetikákban átlagon felül növekszik a különösen hatásos eszközök, mint pl. a mezo+lézer, a tűs mezo és a YAG-lézer alkalmazása.