Rekord növekedés az ázsiai piacokon

16,636 látogató és több mint 1500 vállalat valamint márka vett részt a harmadjára megrendezett ázsiai Cosmoprof kiállításon. A CBE ASEAN az előző évhez képest 26 százalékos növekedést könyvelhet el. 

Szerző: BF

Június 15-én ért véget a Cosmoprof CBE ASEAN, amely rendkívül kedvező eredményekkel zárult: a kiállításra 16 636 látogató érkezett 59 országból. A nemzetközi látogatószám 28%-kal nőtt, egyebek mellett Kínából, a Fülöp-szigetekről, Dél-Koreából, Indiából és Japánból érkeztek az érdekődők.

A három nap alatt 4 ország pavilonja – Kína, Olaszország, Dél-Korea és Thaiföld – is bemutatta legújabb termékeit a Queen Sirikit Nemzeti Kongresszusi Központban, Bangkokban.

A szervezők és a kiállító márkák személyre szabott B2B találkozókat szerveztek egy Match&Meet platformnak köszönhetően. Ez egy hasznos eszköz volt a tiszta, etikus és fenntartható szépségápolási márkáknak a szakemberekkel és egymással történő találkozókhoz.

– A Cosmoprof CBE ASEAN egy kiemelkedő esemény volt, amely minden várakozásunkat felülmúlta – mondta Albert Leung, a Mentholatum Limited (Hong Kong) beszerzési igazgatója. – A szervezés és a kivitelezés is hibátlan volt, a kiállítók sokfélesége biztosította
a felbecsülhetetlen értékű kapcsolatépítési lehetőségeket. Számos ígéretes új kapcsolatra tettünk szert,  amelyekről úgy véljük, hogy a közeljövőben gyümölcsöző üzleti partnerséghez vezetnek majd. Dícséret az egész csapatnak egy ilyen figyelemreméltó kiállítás megszervezéséért.

A sikeres 2024-es rendezvényt követően 2025.  június 25-27. között ismét megrendezik a kiállítást a Queen Sirikit Nemzeti Kongresszusi Központban, Bangkokban.