Segíts a vendégednek az otthoni rutin kialakításában

A szalonkezelések hosszú távú sikerességének nagyon fontos kiegészítője, hogy a vendéggel együttműködve kialakítsuk az otthoni bőrápolási rutinját a megfelelő termékekkel.

Szerző: Kocsov Andrea kozmetikus mester, gyakorlati oktató

Kocsov Andrea (002)Alapesetben az otthoni bőrápolási rutinkészlet tartalma: arctisztító tej, hab vagy gél, tonik, peeling, nappali és éjszakai krém, fényvédő.
A vendégnyilvántartásunk minden szükséges információt kell(ene), hogy tartalmazzon a bőréről, beleértve az esetleges érzékenységet, allergiát is.
Az aktuális bőrállapotról pedig a szalonkezelés során győződhetünk meg.
Javaslom, hogy első körben termékmintákkal lássuk el a vendéget, hogy ő maga bizonyosodjon meg annak hatásosságáról.
Ha minden szempontból megfelelőnek találja és megrendeli a napi rutinjához a termékeket, akkor érdemes egy másik termékmintával (pl. arcmaszk) kedveskedni a számára.

A vendégek annak örülnek a legjobban, ha újdonságokat látnak és tapasztalnak.

Miért is fontos kiegészíteni a kabinkezeléseket?

A hosszú távú hatásosság érdekében fontos megismertetni a vendéget a professzionális termékekkel. Lényeges, hogy saját magán tapasztalja meg napi szinten a finom illatokat, textúrákat, a bőrének reakcióit. A drogériás termékkel összehasonlítva így szó szerint a saját bőrén győződhet meg a különbség mértékéről.
Új kezelés bevezetésére a workshopok és a nyílt napok is kedveltek, amelyek során kisebb (4-5 fős) vendégkörben bemutathatjuk (a gyakorlatban is) az újdonságokat.
Évszakváltáskor egyrészt változhat a kínálat, másrészt a vendég bőrének igénye is – ekkor újabb termékeket ismertethetünk meg vele.
Az utazószettek szintén kiváló lehetőséget nyújtanak az általunk preferált termékkör megismertetésére, kipróbálására. Ezek a csinos kis neszesszerek, amelyek az alaprutin kisebb változatát tartalmazzák, valóban hasznosak utazáskor, mert kis helyen mindent tartalmaznak.

Pozitívan kommunikálj!

Ha egy, a vendég által használt terméket szeretnénk átváltani a saját termékeinkre, akkor az előnyök kiemelésére helyezzük a hangsúlyt az addig használt termékek bírálása helyett. A különbséget a saját tapasztalatai alapján érezni fogja, hagyjuk meg számára a lehetőséget, hogy ezt ő maga jelezze.
A kommunikáció fontosságát is kiemelném, mert mindig mindenről fontos tájékoztatni a vendégeket. A tapasztalatom szerint erre meg is van az igény. Ha jól kommunikáljuk, megértik és elfogadják, hogy az általunk javasolt termékek használata fontos kiegészítője a kabinkezeléseknek.