Franciaország – Párizzsal az élen – évszázadok óta hagyományosan a szépségipar egyik meghatározó fellegvára, hazája, a divat világának mozgatórugója. Most bepillantást nyújtunk a francia professzionális kozmetikumok mai kínálatába. Tarts velünk!
Szerző: Támogatott tartalom
A bájos szépség, a könnyed elegancia, az érzékekre ható illatok és a luxus olyan fogalmak, amelyek a francia szépségelixírek meghatározó jegyeinek számítanak évszázadok óta. De mi a helyzet ma? Mi jellemzi a mai francia kozmetikumokat? A következő oldalakon ízelítőt kínálunk a professzionális francia kozmetikumok hazai kínálatából.
Francia márkakörkép
Az Institut Esthederm dermokozmetikai márka minden egyes termékében képviseli a francia luxust és minőséget. Egyedisége az ökobiológia megközelítésében rejlik, ahol a szépség és az egészség összefonódik. Magyarországon az Esthederm márka öt éve, Franciaországban már évtizedek óta a szépségápolás egyik kiemelkedő márkájaként van jelen, mely termékek egész évben stimulálják a bőr természetes mechanizmusait. Holisztikus szemlélettel tekintenek a bőrápolásra, amely hosszú távon biztosítja a bőr egészségét és fiatalságát.
A Gemology Cosmetics Paris ásványi alapú, prémium kozmetikai márka, amely drágakövek nyomelemeit – például gyémántot, hematitot vagy zafírt – alkalmazza a bőr mélyreható regenerálására. A márka különlegessége, hogy ásványi nyomelemeket – például vasat, cinket, magnéziumot és rezet – von ki a drágakövekből, és ezeket integrálja bőrápolási termékeibe. Innovatív formulái egyszerre luxusérzetűek és rendkívül hatékonyak. A már-ka kiemelkedik egyedülálló, drágakőalapú spa-kezeléseivel.
A GUINOT hitvallása és küldetése 50 éve, hogy exkluzív és innovatív gondozási módszerekkel szebbé tegye a nőket világszerte. Jean Daniel Mondin, a GUINOT vezérigazgatója gyógyszerészeti tanulmányokba kezdett, majd doktori fokozatot szerezve újradefiniálta a kozmetikumokat és a szépségápolást. Mára a világ több mint 80 országában, 12 000-nél is több Guinot-szalon működik, sokan közülük franchise-rendszerben.
Maria Galland, a szenvedélyes és víziókkal teli párizsi táncművész ihlette márka több mint 60 éve áll az elegancia és szépség élén, egyedi termékeket és ke-zeléseket fejlesztve, amelyek új szintet képviselnek a szépség-iparban. Ma már a világ 50 országában, 8 000 helyen töretlen a népszerűsége, hiszen folyamatos innovációival és fejlődéssel a kozmetikai trendek élén halad. Látványos anti-aging kezelései és forradalmi hatóanyagai vonzzák az igényes vendégkört, így tovább növelik a Maria Galland-kozmetikusok sikerességét.
A márkát az 1920-as években Nadia Grégoria Payot alapította, a világ egyik első női orvosa. Nadia holisztikus látásmóddal tekintett a bőr, a test és a belső érzések teljes egészére. Felismerte, hogy a fiatalosság megőrzésében a mozgás erejének nélkülözhetetlen szerepe van, ezért a kozmetikumait különleges, egyedi masszázzsal kombinálta, ami a mai napig része a Payot kozmetikai kezeléseknek (GYM BEAUTÉ rituálék).
A Purlés professzionális kozmetikai kezelései célzott megoldásokat kínálnak a különböző bőrproblémákra, miközben relaxáló, feltöltő élményt nyújtanak. Ezek a kezelések az invazív beavatkozások alternatívájaként vagy kiegészítőjeként is alkalmazhatóak, garantálva a látható eredményeket. A márka a professzionális készítmények mellett otthonápolási termékkínálattal támogatja a tartós eredményeket és a bőrápolás teljes körű élményét.
A SOTHYS PARIS francia családi vállalkozás generációk óta. Dr. Hotz 1946-ban, a Rue de Faubourg Saint-Honoré-n nyitotta meg a legelső Sothys-szalont, amit a saját receptúra szerint készített bőrfiatalító ampullák tettek híressé a párizsi hölgyek körében. Mára a világ 110 országában több mint 15 ezer szalon kínálja a látványos bőrmegújító kezeléseket, kizárólag növényi, 75–80%-ban organikus eredetű, illetve a legújabb orvoskozmetikai hatóanyagú termékeikkel. A Sothys hitvallása a manuális kozmetikai eljárásokon alapul.