2021 egészen biztosan rendkívüli év lesz. Cikksorozatunkban gyártókat, forgalmazókat, kozmetikusokat kérdeztünk meg, mit terveznek, mit üzennek a szakembereknek, hogyan látják a szakma jövőjét.
Szerző: mg
Barna Alexandra, a Beauty Marketing Experts megalapítója
Milyen terveitek vannak a 2021-es évre?
2020-ban nálunk is kissé bizonytalan volt a helyzet, ugyanúgy, ahogy a szakma sem látta előre a dolgokat, úgy mi is óvatosan lépkedtünk csak előre. Idén viszont teljes erővel újraindulunk, éppen építjük az új marketinges csapatot, hogy minden igényt ki tudjunk szolgálni.
Az egyik legfontosabb projektünk a saját szalonunk megnyitása, amit eredetileg tavaly nyárra terveztünk, de úgy döntöttem, hogy inkább kivárunk még egy kicsit és így idén februárra tettük át a megnyitót. Budapest belvárosában egy olyan helyet álmodtam meg, ahol a szakemberek éppen ugyanannyira meg vannak becsülve, mint a vendégek, és ahol megmutathatjuk azt a minőséget, amit minden ügyfelemnél igyekszem elérni.
Ami különlegesség, hogy a szalon marketingkommunikációja és tervei szabadon hozzáférhetőek, “másolhatóak” lesznek, ezért ha valaki valóban fejlődni szeretne, akkor 2021-től elmondhatom, hogy mi már tényleg MINDEN fronton segítjük a hazai szépségipart.
Két másik nagyszabású tervünk van még idén: egy szépségipari állásbörze összekötve értékes előadásokkal, ami által a vezetők és az alkalmazottak/bérlők is fejlődhetnek szakmailag.
ÉRDEKESNEK TALÁLOD? OLVASD EL EZT A CIKKET IS ⇒ Barna Alexandra: Mindent meg tudunk változtatni az életünkben
A másik pedig egy 3 hónapos Beauty VIP Mastermind, ahol a hazai és nemzetközi élet legelismertebb szakembereivel konzultálhatnak a résztvevők 3 hónapon át. Ebbe a programba mindösssze 15 embert tudunk majd beengedni, de a jelenlegi terveink szerint az eddigi leghasznosabb és legmagasabb tudást nyújtó projektünk lesz.
Milyennek látod a szakma jövőjét?
Bizakodó vagyok, mert úgy gondolom, hogy 2020. olyan sokat tanított a szakembereknek üzletről, szemléletről, vállalkozói gondolkodásmódról, amire sokaknak talán egy élet sem lett volna elegendő. Én már most látom a körülöttem lévőkön, hogy okosabb, jobb döntéseket hoznak, megtanultak kicsit másképp tekinteni az üzletre.
Aki most meg meri lovagolni az első hullámokat, hatalmas előnyre tehet szert, és sokaknak 2021. lehet az eddigi legsikeresebb évük.
Mit üzensz a kozmetikusoknak, a szakembereknek?
Azt üzenem a szakembereknek, hogy ébredjenek fel a téli álomból, kezdjék el ezt az évet úgy, mintha ez lenne az utolsó üzleti évük a nyugdíj előtt és mindent idén kellene megalapozni. A kételkedés és kivárás a 2020-as év mérge volt, ami számtalan lehetőségtől fosztotta meg a szakmát, olyanoktól is, amik visszatekintve megvalósíthatók lettek volna.
Van ügyfelem, aki a Covid kellős közepén döntött 12 milliós gép megvásárlásáról, és már már most látjuk, hogy ez az egyik legjobb üzleti döntése volt. A másik üzenetem pedig az, hogy SOHA ne a külső körülményeket okolják a problémákért. Nem az állam, nem a kiszámíthatatlanul működő Facebook-hirdetések vagy a megbízhatatlan vendégkör visz csődbe egy céget, hanem kizárólag annak tulajdonosa. Ha ezzel szembe tudunk nézni, akkor nincs olyan nehézség, amire ne lenne megoldás.
Boldog Új Évet kívánunk mindenkinek!