Te tartasz az idei évtől? Bízz a szakmaiságodban!

Felkészültél az új kihívásokra, nehézségekre és lehetőségekre? Sokan tartanak az idei évtől a magas rezsiköltségek és az infláció miatt. Most induló sorozatunkban kozmetikus szakembereket kérdeztünk, ki milyen stratégiával vág bele az új évbe, s hogy mit javasolnak a kollégáiknak.

Szerző: MG

Gáspár Ági 2021 (002)Alapvetően nem tartok a 2023-as évtől. A pandémiás időszakban megtapasztaltam, hogy a vendégeink kitartottak és visszatértek. Respektálták a szakmaiságunkat, hogy tudtunk megújulni, új dolgokat behozni a szolgáltatásaink színvonalát emelve. Közel 40 év szakmai tapasztalatával és a vendégkörömmel a hátam mögött azt gondolom, hogy nincs mitől tartanom. Biztos, hogy lesz változás, de az igényes nők továbbra is fognak időt és pénzt szakítani a kozmetikára, bőrápolásra, kényeztetésre, énidő-re.

Gáspár Ágnes, aranykoszorús kozmetikus mester

Kezelési kúrák, csomagok

Az én stratégiám, hogy az évszakkozmetikának megfelelő kúrakezeléseket kínálok, és kedvező árú csomagajánlatokat. Ezzel jobban bevonzom és magamhoz kötöm a vendégeket. A fix befizetőknek hosszú távra tervezett bőr- és arcápolási rendszert kínálok – ezzel ők is tudnak tervezni, illetve én is számíthatok a rendszeres bevételre, és a visszatérő vendégekre. Aki egy összegben fizeti ki ezeket a csomagokat, azoknak még kedvezőbb árat ajánlok.

Senki sem dőlhet hátra

A pandémiásidőszak megtanított arra, hogy sokkal jobban kell a vendégkommunikációt és a vendégekkel való kapcsolattartást a mindennapokban alkalmaznom, azaz a munkámat, az aktuális szakmai képzéseimet, a szalonban elért eredményeket rendszeresen kell posztolni. Senki sem dőlhet hátra, azzal hogy milyen szép vendégköre van! Mindig emlékeztetni kell a vendégeket arra, hogy bár sok mindent meg lehet otthon oldani, a mi szakmánk annyira speciális, és olyan magas szinten vagyunk képzettek, hogy szükségük van ránk, és arra az elektrokozmetikai kezelésre, arra a szakmai tudásra, amit otthonápoló termékek használatával nem tud kiváltani.

Alapvető a vendégek edukációja és a szorosabb kapcsolattartás.

Bízz a szakmaiságodban!

A kolléganőknek azt üzenem, hogy a félelmeiket ne vetítsék ki, bízzanak a szakmaiságukban!
Csak azzal tudnak versenyképesek maradni, ha magas színvonalon szolgáltatnak, apró figyelmességekkel kiegészítve. Például a kezelési rutinba csempésszenek valami különlegességet (plusz kezelést, kézápolást, finom teát stb.) olyat, ami személyesen a vendégnek szól, s az ő kényelméről. Sokszor ilyen apróságokon múlik, hogy a vendég hűséges, visszatérő klienssé váljon.