Vajon másként viselkednek a vendégek külföldön, mint itthon? Szakonyi Eszter kozmetikus mestert, egészségügyi ...
Csirik Erzsébet: Nem regulázom a vendégeimet
Bartus Márta, Gáspár Ágnes, Káré Andrea, Radics Zsuzsanna és Tóth Katalin után most ...
Tóth Katalin: Erősödő, negatív tendencia kezd kialakulni
Veled is előfordult már, hogy a megbeszélt időpontot a vendég vagy az utolsó ...
Légy következetes, szigorú, s ha kell, megbocsátó!
„Bizonyos értelemben a vendéget is nevelni kell: a gyerekneveléshez hasonlóan következetesnek, szigorúnak, néha ...
Bartus Márti: Késés kivédése emlékeztetővel
Ki, mit tesz akkor, ha nem jön el a vendég vagy sokat késik? ...
Te mit teszel, ha rendszeresen késik a vendéged?
Vagy ha 24 órán belül mondja le a megbeszélt időpontot? És mit, ha ...
Digitális beleegyező: innovatív ügyfélélmény, hatékonyság, adatvédelem és spórolás
Belegondoltál már abba, hogy a törvényi előírásoknak megfelelően kezeled-e a vendégeid beleegyező nyilatkozatait, ...
A szépségipari képzésekbe is beépült a digitalizáció
A pandémia óta szárnyra kaptak a digitális megoldások. Azóta, hogy a NAV is ...
Válságálló tippek a kozmetikában
„Változtass most!” – üzeni Kovácsné Grabarics Ditta a kozmetikusoknak, mert a „2023 a ...
Rugalmasság, nyitottság és kockázatvállalás
Kockázat mindig van, de ha csak latolgatjuk a lehetőségeket, akkor nem haladunk – ...