Az Optikop lágylézer-készülékeket harminc évvel ezelőtt is látványos eredményeket elérve használták a kozmetikusok. Egy idő után viszont már csak az orvosi területre gyártották őket. 2017-ben megújulva tért vissza a márka a kozmetikai piacra, Optikop Beautylaser néven. Azóta számos innovációval jelentkeztek.
Szerző: Támogatott tartalom
Első meglepetésük az aknekezelésben nagy sikerrel alkalmazott ibolya (köznyelvi használatban kék) színű lágylézer bevezetése volt 2018-ban, amivel azóta döbbenetes javulást érnek el a kozmetikusok.
A következő újításuk 2022-ben volt. Tábori Erika kozmetikus mester, az Optikop Beautylaser vezető oktatója, felfigyelt a fogorvosi gyakorlatban már majd 30 éve alkalmazott kombinált (piros és infra diódák egyidejű alkalmazása) lágylézer-készülék anti-aging hatására. Azt tapasztalta, hogy a bőr frissebbé, üdébbé, rugalmasabbá válik a használatával. Ennek a felfedezésnek az eredménye lett az ”AllAges Quick-lifting” kezelési technika és a kombinált Optikop Beautylaser bevezetése a kozmetikai piacra.
A kozmetikus partnereik visszajelzései is azt bizonyítják, hogy érdemes volt visszatérni, megújulni.
Gergáczné Kovács Andrea, kozmetikus január óta használja az Optikop Beautylasereket. Nagyon szimpatikus számára, hogy ezek a lágylézer-készülékek függetlenné teszik az anyagtól. Nincs meghatározva, milyen terméket kell használnia hozzájuk. Sőt, önállóan is alkalmazhatóak anti-aging kezelésként vagy problémás bőrre.
– Ebben az árérzékeny világban ez nagy segítség. Elfogadható áron tudok látványos anti-aging kezelést nyújtani. Látom a jövőt benne – mondta Andrea lelkesen.
Nem mellékes, hogy a vendégei is nagyon megszerették a lágylézer-kezeléseket. Először kicsit megijedtek, mert elhangzott a lézer szó, és azt gondolták, biztosan fájni fog. Az első kezelések után megnyugodtak, hisz az eredmény magáért beszél, és fájdalmat sem éreztek.
– A négyhetente visszajáró vendégeim már kihagyhatnak egy-egy kezelést. Persze ehhez kell egy jó otthoni ápolási rutin. Gyakorlatilag megritkul a kozmetikábajárási idejük, olyan hatásmechanizmusa van a lézerzuhanynak – tette hozzá.
Andrea a felszabadult időt új vendégekre tudta szánni. Eleinte csak anti-aging kezelésekkel szeretett volna foglalkozni, de idővel vendégkörének a gyerekei is hozzá kerültek.
– Hatalmas sikereket lehet elérni Optikop Beautylaserrel a problémás bőrnél. El kell, hogy mondjam, már lelkiismeretfurdalásom van, hogy eddig nem volt piros és kék lézerem. Azt gondolom, hogy a kozmetikai iparban eljuthatnánk oda, hogy addig üzletet se engedjenek nyitni, amíg ezt a két lézert meg nem vásárolja valaki – mondta lelkesen Andrea.
Akik többet szeretnének megtudni az Optikop Beautylaserekről, keressék a márkát az őszi Beauty Kiállításon. Idén több meglepetéssel is érkeznek!