Hollós Dóra: A vendégek döntenek

Karanténstaféta sorozatunkban legutóbb Gajdár Mónika Hollós Dórának adta tovább a stafétabotot: „Dóri, a sminktetoválásban hogyan kezeled a kommunikációt a vendégeiddel, mert tudom, hogy sok vendég akár egy évet is vár az időpontjára, csak hogy hozzád kerülhessen. Hogyan oldod meg emellett az oktatást és a termékforgalmazást?

Hollós Dóra: Mindenek előtt szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy én is részt vehetek ebben a rendkívül izgalmas kezdeményezésben. Szerintem csodálatos ötlet, mert minket is közelebb hoz egymáshoz, azáltal, hogy betekintést nyerhetünk egymás mindennapjaiba és gondolataiba.

Több hónapos várakozási idő és a járvány
Számomra is nagyon váratlan körülményeket hozott a jelenlegi helyzet – a járvány itthoni megjelenésekor épphogy csak hazatértem a férjemmel Amerikából, ahol az új szalonunk megnyitásán dolgoztam. Már a hazaút folyamán érzékelhető volt, hogy valami egészen új, nagy horderejű dologról van szó, s ez nem csak egy új felkapott téma, ami pár hét alatt lecseng. Ahogy Móni is említette, az Essential Beautyban mindennapos a hónapokig, akár egy évig is elhúzódó várakozási idő, hiszen fontos számunkra a minőség és a kolléganőink jó munkakörülménye, ezért a rengeteg jelentkező ellenére is ésszerű kereteket tartunk, hogy mindenki a legjobb formáját hozhassa. Emiatt én azt tapasztaltam, hogy a vendégek hozzáállása az új helyzettel kapcsolatban nagyon változó: vannak, akik minden előírást, javaslatot betartanak, és inkább elhalasztják az időpontjukat, még ha ez előre nem látható hosszúságú további várakozással is jár –, de vannak, akik inkább szeretnének élni a korábban megbeszélt lehetőségükkel.

Olvasd el karanténstaféta sorozatunk korábbi részeit is! KATTINTS! 

A vendégek döntenek
Én nagy együttérzéssel gondolok a várakozókra, egyre többször akadnak hosszabb periódusok, amikor itthon, Magyarországon nem tudok tetoválni, így én megadtam a lehetőséget a vendégeimnek, hogy amennyiben szabad akaratukból így döntenek, eljöhessenek hozzám. Én a tőlem elvárható módon maximálisan betartom az előírásokat, a vendégeimet is előre felkészítem, mik azok az extra óvintézkedések, amik elengedhetetlenek, hogy minél nagyobb biztonságban találkozhassunk. A kolléganőimre szintén hónapokat várnak a vendégeik, de úgy éreztem fairnek, hogy ebben a helyzetben mindenki maga dönthesse el, hogyan cselekszik és mit vállal el. Így a tetováló kolléganőim maguk dönthettek az otthonmaradásukról.

Extra óvintézkedések
Mikor súlyosbodni látszott a helyzet, közösen arra jutottunk, hogy amíg nem sikerül megfelelő védőfelszerelést biztosítani a számukra (FFP3-as maszkot és szemüveget a már eddig is használt gumikesztyű és teljes körű fertőtlenítés mellé), addig az ő biztonságuk érdekében is felfüggesztjük a tetoválásokat. Én az amerikai utazásom miatt már korábban is rendelkeztem ilyen védőfelszereléssel, így én folytattam a munkát. Nagy dilemma volt persze továbbra is ez, az eseményeket figyelve, de tudom, hogy most itt van a lehetőség, hogy a rengeteg várakozó vendéggel haladni tudjak, és úgy éreztem helyesnek, hogy mindenki a saját belátása szerint, de élhessen az időpontjával.

Online foglalás
A recepciónk jelenleg szünetel, ezzel minimalizáljuk a találkozások számát. Mivel online foglalási rendszerrel dolgozunk, a kommunikáció így is zavartalanul működik. A megrendeléseket hetente egy alkalommal teljesítjük, így senkinek nem kell hiányt szenvednie semmilyen fontos termékből hosszabb időn át. Én úgy veszem észre, mindenki nagyon hálás, hogy dönthet a saját belátása szerint, és én is nagyon boldog vagyok, hogy egyelőre lehetőségem nyílik itthon is azt csinálnom, amit a legjobban szeretek.

Az én kérdezett felem pedig Patkós Alexandra, akitől azt szeretném megtudni, hogy milyen módszerekkel fejleszti magát és a munkatársait, és hogy hogyan próbálják a tudásuk szempontjából ezt az időszakot is minél gyümölcsözőbbé tenni?