PANDHY’S – a kreatív, stílusos, növekvő és kísérletező cég, amely tudja, merre tart

PROMÓCIÓS MEGJELENÉS
A Minőségi Magyar Márkákat bemutató cikksorozatunk következő főszereplője eredetileg a szőrtelenítő cukorpaszta gyártására és forgalmazására jött létre, azóta több száz saját fejlesztésű, innovatív, természetes összetételű, professzionális és lakossági kozmetikummal vannak jelen öt kontinens közel 40 országában.

Európa szívéből, Magyarországról jöttünk. Cégünk, a CosMed Kft. 2004-ben alakult, a saját szabadalommal védett PANDHY’S™ szépítő kozmetikumok és a világhírű PANDHY’S™ Szőrtelenítő Cukorpaszta gyártására és forgalmazására.

Az alapítók kezdeti reményeit messze túlszárnyalva a PANDHY’S™ márkanév alatt ma már több száz, kizárólag saját fejlesztésű, innovatív, természetes összetételű, professzionális és lakossági kozmetikum kerül piacra világszerte, öt kontinens közel 40 országában.

A több, mint egy évtizedes működés számtalan rangos nemzetközi díjat, szakmai elismerést és üzleti sikert hozott.

Hisszük, hogy a PANDHY’S™ márkának stílusa van. A stílus az, hogy tudjuk, kik vagyunk és merre tartunk. A mi stílusunk lényege a kreativitás, a kísérletezés, a folyamatos mozgás és növekedés.

Tudatosan kockáztatunk, szembe megyünk a konvenciókkal. Úgy gondoljuk, hogy különlegeset alkotni és sikert elérni csak a megszokott irányt elhagyva lehetséges. Így tud a PANDHY’S™ egyszerre formabontóan modern, úttörőként stílusteremtő, és egyidejűleg klasszikus, hagyományokra épülő lenni.

Sóskúti központtal működünk, mely a mostani helyén és formájában 2012-ben készült el, és amit körülbelül 2013 végére ki is nőttünk. A folyamatos bővítés a mai napig nem állt meg. Ezen a helyszínen bonyolódik a teljes adminisztráció és működik a cégvezetés, valamint ugyanitt folyik a szabadalommal védett termékeink gyártása is.


Nem csak terméket értékesítünk, hanem eljárást, technikákat és mint ilyen; tudást és know-how-t is. Tevékenységünkben meghatározó szerep jut az oktatásnak. Saját tankönyveink, írott és audió-vizuális segédanyagaink, és saját fejlesztésű oktató, képző és továbbképző programjainkat alkalmazzuk világszerte a termékeink felhasználásához kapcsolódó alkalmazási technikák oktatásához.

Oktatóközpontot valamint egy további irodát üzemeltetünk Budapesten, az V. kerületben, illetve több területi képviselettel jutunk közelebb országszerte a szakemberekhez, akiknek fontos, hogy magyar, természetes kozmetikai márkával dolgozzanak.

Ugyancsak Budapest belvárosában működtetjük központi referenciaszalonunkat, a CukorSPA szalont, illetve 2020. szeptemberében megnyitott alapítónk, Borbíró Gertrud régi álmának, egy nemzetközi franchise szalonlánc első tagjának az üzlete Budapesten, PANDHY’S beautique néven.

Konkurencia nélküli eljárásként léptünk piacra a szőrtelenítő cukorpasztával.  Ezzel alapoztuk meg a piaci pozícióinkat, ezzel szereztünk a felhasználóink körében olyan reputációt, ami alapján mindenre, ami tőlünk jön, szinte fenntartások nélkül befogadóvá váltak.

Könyörtelenül elvárják természetesen a továbbiakban is, hogy különlegeset, eredetit és top minőséget kapjanak, hiszen minket ezekkel az ismérvekkel azonosít a vevőnk, ezért lojális és feltétlenül elfogadó az irányunkba.

Folyamatos az innováció, az új termékek fejlesztése. Különlegeset nyújtunk a depiláció mellett, az arc- és testkezelés és a sminkek területén. A 2013. év hozta a SPA termékeinket, a professzionális szépségipar újabb szegmensét nyitva meg ezzel a számunkra.

A 2014. év újdonsága a TrueDelight™ márkanéven piacra kerülő, különlegesen magas hatóanyag tartalmú luxus kozmetikum család, ami a PANDHY’S™ termékekhez hasonlóan professzionális vonal, a lakossági alkalmazásra szánt készítmények is kizárólag szalonforgalmazás útján érhetők el, klasszikus kiskereskedelmi hálózatokban nem forgalmazzuk őket.

A TrueDelight™ by PANDHY’S™ termékekhez is számtalan egyedi fejlesztés, különleges technológiai megoldás és szabadalom is kapcsolódik.

2017 januárjában került piacra a COSMIX termékcsalád, ami egy különleges, személyre szabott szépségápolási rendszer, professzionális és lakossági termékekkel, valamint az ásványi smink alapú air-brush festékeink.

Minden piacunkon a legkomolyabb érték a vevőink körében meglévő reputációnk és az ő rendkívüli lojalitásuk.

Ez teremti meg az alapot a folyamatos növekedésre, gyakorlatilag a konkrét felhasználói igények és az általuk képviselt kereslet határozza meg a termékfejlesztési irányokat, ami egy különlegesen előnyös piaci pozíció; nem kell más, mint képesnek lenni mindenkor a lehető legmagasabb szinten kielégíteni ezeket az igényeket.

Reméljük, ezzel a kis betekintéssel a CosMed cégnév mögötti világba közelebb kerültünk Önökhöz.

A Minőségi Magyar Márkákat bemutató sorozatunk eddigi cikkei:
A vezető szépségápolási magazin büszkén mutatja be a Minőségi Magyar Márkákat
Ikonikus arcápolókkal vált egyik Magyarország meghatározó márkájává a Natics