Szerző: MG
„A kozmetikába járó közönség 60 %-a szőrtelenítés céljából keresi fel a szakembereket, akiknek ma számtalan hatékony eszköz áll a rendelkezésére, amivel tartós és tökéletes szőrtelenítési szolgáltatást nyújthatnak” – állítja Borbíró Gertrud, a PANDHY’S™ márka megalkotója, alapító tulajdonosa, a május 8-ai Szépségipari konferencia szőrtelenítéses témájú kerekasztal-beszélgetésének résztvevője – „ami hatalmas anyagi és szakmai potenciált jelent.”
Mennyire keresett szolgáltatás ma a szőrtelenítés?
Borbíró Gertrud: Egy európai felmérés szerint a kozmetikába járó közönség 60 %-a szőrtelenítés céljából keresi fel a szolgáltatókat. Ezért tekintsünk a szalon-szőrtelenítésre, mint egy remek üzleti lehetőségre, ami hatalmas anyagi és szakmai potenciált hordoz a kozmetikus számára.
Ez jellemző a hazai piacra is?
Igen, teljes mértékben. Sőt, talán még magasabb százalékban is hódít a szőrtelenítés hazánkban, messze lehagyva a testkezeléseket, de még az arckezeléseket is.
Ennek ellenére azt gondolom, hogy a szőrtelenítést szolgáltatásként csak kevés szakember tartja igazán különlegesen fontos kezelésnek, hogy felvegye a repertoárjába, pedig rendkívül jövedelmező eljárásról van szó. A szőrtelenítés sok esetben távolról sem csak esztétikai kérdés. Gyakoriak a különféle szőrnövekedési rendellenességek és/vagy bőrproblémák, amelyekre szintén megoldást – legalábbis tüneti megoldást – keresnek az érintettek. Ma a kozmetikus szakma kezében számtalan hatékony eszköz van, amivel tartós és tökéletes szőrtelenítési szolgáltatást nyújthat a hozzá fordulónak.
A szalon-szőrtelenítés hatalmas anyagi és szakmai potenciált jelent a kozmetikusok számára
Miért fontos beszélni erről a szolgáltatásról?
Az új és folyamatosan megújuló anyagok és technológiák komoly szakmai és üzleti lehetőségeket adnak a kozmetikusok kezébe ahhoz, hogy a szőrtelenítést a nagy presztízsű kezelések közé emeljék, új távlatokat nyitva ezáltal a szalonkezeléseknek.
Mi volt az az apropó, ami a szőrtelenítés világához vonzott, s ami miatt megszületett a speciális, cukorpasztás szőrtelenítés?
Annak idején, a 90’-es évek derekán különösen jellemző volt a szőrtelenítés világára, hogy hosszú ideje semmi újjal, érdekessel nem rukkolt elő az ipar. Az igény a szőrtelen, bársonyos bőrre mindig is nagy volt, így szakmai kihívásként éltem meg, hogy reformot hozzak erre a piacra, ami nem utolsó sorban gazdaságilag is jó döntésnek bizonyult.
Ha egy kozmetikus megkérdezné, hogy miért a „cukros” szőrtelenítést válassza, mit mondanál neki?
Számos előnye van a cukrozásnak: az általam kifejlesztett szőrtelenítő cukorpaszta csak a szőrhöz tapad, többször is felvihető az adott bőrfelületre, a szőrt teljesen eltávolítja, és nem hagy hátra betört szőrszálakat, vörös, irritált bőrt. Gyengéden távolítja el az elhalt hámsejteket, így a kezelés lényegesen kevésbé kellemetlen, az eredmény pedig a hosszan tartó bársonyos, sima bőr. A cukorpaszta nem allergizál, és langyos vízzel tökéletesen eltávolítható a bőrről, nincs szükség hozzá különféle vegyszerekre.