Tudatos stratégiával elkerülhető az uborkaszezon

Az uborkaszezon réme nemcsak nyáron kísért, hanem például a szeptemberi iskolakezdés időszakában, vagy január-februárban az ünnepek után. Hogyan lehet kivédeni? Erről kérdeztük Radics Zsuzsanna kozmetikust, gyakorlati oktatót.

Szerző: MG

Radicszsuzsanna (002)Volt már ilyen időszak a kozmetikádban?  Mit teszel, tettél ellene? Mit javasolsz azoknak, akik ettől szenvednek?
Radics Zsuzsanna: A pályám legelején engem is érintett ez a probléma.  De a következő szezonban már március közepétől tudatos stratégiával elkezdtem a vendégeimnek a nyáron is szükséges kezeléseket ajánlani. Tavasztól azóta is folyamatosan mondom a vendégeimnek, hogy bár véget ért a drasztikus kezelések időszaka, de ha meg szeretnék tartani az elért eredményt, akkor szükséges és kiemelten fontos a bőrápoló, minőségi hidratáló kezelések nyári alkalmazása. Nyaralás előtt és után pedig a bőr extra hidratálása, a hajszálerek edzése. Nyaralás után még a hiányanyagokat is vissza kell pótolni. Emellett kiemelem többek között a professzionális fényvédők fontosságát is. Ennek köszönhetően bevételkiesés szinte egyáltalán nem sújt.
Az utána következő években különböző alakformáló kezeléseket vezettem be, így még a nyári időszakban is folyamatosan kerestek/keresnek meg, még új vendégek is.


A pangás időszakát én mindig az aktuálisan várható uborkaszezon előtt lévő hónapokban meghirdetett akciókkal vészelem át, amelyekkel a vendégeim a következő hónaptól élhetnek.

Mondanál néhány példát?
R.Zs.: A hatóanyagos, a test bőrét szépítő kezelések mellett az én személyes kedvencem egy testfáslizó alakformáló rendszer. Ez kis összegű befektetés volt, de mivel nagyon látványos eredményt produkál, extra bevételt generál azóta is. Természetesen nálam az elmúlt években minden olyan gépi eljárás is helyt kapott, ami elősegíti akár a lokális, akár a teljes test zsírbontását/feszesítését.
A legkeresettebb nyári kezelések közül kiemelném az aquaclean technológiás arctisztítást, és a különböző rádiófrekvenciás, azonnal látszódó anti-aging kezeléseket, valamint azokat a termékeket, amelyeket pluszban megvásárolnak a megszokott rutinjuk mellé: egy-egy feszesítő  testápoló, könnyen felszívódó dekoltázsápoló, önbarnító, illetve az egész család számára testre/arcra való fényvédő, napozás előtti-utáni bőrápoló .
Nagyon fontos, hogy tudjunk a vendégeink nyári igényeihez szabott kezeléseket ajánlani!
Mindez jelentősen meg tudja növelni a bevételünket. Így még a vendégek nyaralása okozta kevesebb kezelésszám mellett is tudjuk a téli bevételi számokat tartani.

 

Melyik márkát válasszam?

Az iskolakezdéses időszakban, valamint a január-februári pangásban milyen kezeléseket, termékeket kínálsz?
R.Zs.: A pangás időszakát én mindig az előtte lévő hónapokban meghirdetett akciókkal vészelem át. Augusztusban és decemberben olyan akciókat hirdetek, amelyeket a következő hónaptól tudnak igénybe venni. Így nincs bevételkiesés.