(Hirdetés) Manapság egy szépségipari szakember el van veszve az online világ nélkül! Ahhoz, hogy szolgáltatásait igénybe vegyék, elengedhetetlen az online jelentét. A magyar tulajdonú Salonic online időpontfoglaló rendszer kifejezetten a hazai szépségipar igényeire lett szabva. Értékes funkcióival 100%-ban automatizálható a bejelentkezés és az adminisztráció. Használatával a szakembereknek kizárólag a vendégre és a végezendő szolgáltatásra kell koncentrálniuk!
Lássunk a Salonic fő funkcióit!
A funkciók igény szerint ki-, és bekapcsolhatóak.
- Áttekinthető, digitális naptár, amelybe az időpontok és a vendégadatok könnyedén rögzíthetőek.
- Online bejelentkezés 0-24 órában.
- Automatikus időpontemlékeztető SMS-ben és/vagy e-mailben a vendég részére.
- Feketelista, amely megvéd attól a pénz-, és időkieséstől, amikor a vendég lemondás nélkül nem jön el a lefoglalt időpontra.
- Bankkártyás előlegfizetés.
- Elektronikus számlázás és e-nyugta.
- Riportok és napi jelentések az átlátható pénzügyekért.
Miben segít a Salonic?!
- 60 napos ingyenes próbaverziót biztosít a program teszteléséhez.
- 100% támogatást ad, dedikált kapcsolattartó jár minden ügyfélnek.
- Segítséget nyújt másik rendszerekből való átköltöztetésben.
- Átlátható, bármilyen eszközről használható, naprakész naptárt biztosít.
- Saját marketing funkciókat kínál, pl. hírlevél küldés a vendégeknek
- 3 féle díjcsomagból lehet választani, hogy mindenki megtalálja a megfelelőt.
A Salonic online időpontfoglaló rendszer igazi társ az üzletben!
A Salonic csapata a jelenlegi „újranyitás” időszakában sem engedi el ügyfelei kezét, segít az online naptárra való átállásban, valamint SMS kampányt és online vásárolható ajándékutalvány programot indít. A program már a próbaverzió ideje alatt is használható és megoldást nyújt az átmeneti bevételkiesésre.