SALONIC: Szalon digitalizáció és online bejelentkezés

(Hirdetés) Manapság egy szépségipari szakember el van veszve az online világ nélkül! Ahhoz, hogy szolgáltatásait igénybe vegyék, elengedhetetlen az online jelentét. A magyar tulajdonú Salonic online időpontfoglaló rendszer kifejezetten a hazai szépségipar igényeire lett szabva. Értékes funkcióival 100%-ban automatizálható a bejelentkezés és az adminisztráció. Használatával a szakembereknek kizárólag a vendégre és a végezendő szolgáltatásra kell koncentrálniuk!

Lássunk a Salonic fő funkcióit!

A funkciók igény szerint ki-, és bekapcsolhatóak.

  • Áttekinthető, digitális naptár, amelybe az időpontok és a vendégadatok könnyedén rögzíthetőek.
  • Online bejelentkezés 0-24 órában.
  • Automatikus időpontemlékeztető SMS-ben és/vagy e-mailben a vendég részére.
  • Feketelista, amely megvéd attól a pénz-, és időkieséstől, amikor a vendég lemondás nélkül nem jön el a lefoglalt időpontra.
  • Bankkártyás előlegfizetés.
  • Elektronikus számlázás és e-nyugta.
  • Riportok és napi jelentések az átlátható pénzügyekért.

Miben segít a Salonic?!

  • 60 napos ingyenes próbaverziót biztosít a program teszteléséhez.
  • 100% támogatást ad, dedikált kapcsolattartó jár minden ügyfélnek.
  • Segítséget nyújt másik rendszerekből való átköltöztetésben.
  • Átlátható, bármilyen eszközről használható, naprakész naptárt biztosít.
  • Saját marketing funkciókat kínál, pl. hírlevél küldés a vendégeknek
  • 3 féle díjcsomagból lehet választani, hogy mindenki megtalálja a megfelelőt.
A Salonic online időpontfoglaló rendszer igazi társ az üzletben!

A Salonic csapata a jelenlegi “újranyitás” időszakában sem engedi el ügyfelei kezét, segít az online naptárra való átállásban, valamint SMS kampányt és online vásárolható ajándékutalvány programot indít.  A program már a próbaverzió ideje alatt is használható és megoldást nyújt az átmeneti bevételkiesésre.


Ezt olvastad már?

FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail