Segítség a kozmetikusnak, segítség a vendégnek

(Hirdetés) Ez a nehéz időszak minden vállalkozást próbára tesz, de sokszor az ilyen váratlan és nehéz válság helyzetből születnek kreatív és új megoldások. A Vaghegginél folyamatosan igyekszünk támogató megoldásokkal segíteni a partnereinket és együttműködve kihozni a lehető legjobbat ebből a helyzetből.

Évek óta működik a webáruházunk, de ez a jelenlegi helyzetben is nagy segítséget jelent a partnereinknek. Ez egy háromszintes webáruház, ahol vásárolhatnak a kozmetikusaink, a kozmetikusok vendégei és független lakossági vásárlók is. A rendszer úgy van kialakítva, hogy a független lakossági vásárlók és a kozmetikusok vendégei kizárólag a lakossági termékeket látják. A kozmetikusok viszont az összes terméket. Minden kozmetikus partnerünk kap egy vendégkódot a rendszertől, amit a vendégeinek továbbíthat. Ha a kozmetikus vendége ezzel a vendégkóddal regisztrál és vásárol, akkor 10 % árkedvezményt kap a kozmetikus pedig jutalékot kap a vásárlás után. Eddig a jutalékot a kozmetikusok következő vásárlásánál írta jóvá a rendszer, de jelenleg arra is lehetőséget biztosítottunk, hogy pénzben kapják meg a jutalék összegét a partnereink, mert a kényszerű szalonbezárások miatt most ez az egyetlen bevételi forrásuk.

Ez a rendszer azért született évekkel ezelőtt, mert sok kozmetikus nem tudja megoldani a közvetlen értékesítést a szalonban és azt sem, hogy sok terméket a szalonban tartson. A most kialakult helyzetben ez a rendszer áthidaló megoldást is jelent a partnereinknek, mert jelenleg is tudnak az otthoni ápoláshoz termékeket értékesíteni a vendégek számára, ezzel is csökkenthető az anyagi kár, amit a bezárás okoz. Plusz könnyítésként ebben az időszakban a házhozszállítás is ingyenes és érintésmentes.
A Vagheggi Hungary Facebook oldalán különböző reklámkampányokkal tájékoztatjuk a lakossági vásárlóinkat a vendégkód használatáról, és arról, hogyan kérjen tanácsot a kozmetikus szakembereinktől a vásárláshoz.

Ehhez további segítséget is nyújtunk a The Academy ingyenes online tréningjein, ahol abban segítünk, hogy hogyan lehet online konzultáció formájában segítséget nyújtani a vendégek számára. A The Academy szépségipari szakembereknek kínál továbbképzéseket, ebben az időszakban a kínálatot folyamatosan bővítjük online képzésekkel, ahol szakmai, üzleti és önfejlesztő továbbképzéseket kínálunk kedvezményes áron, mindenkit arra biztatunk, hogy használja ki ezt az időszakot arra, hogy fejleszti magát.

A The Academynek van egy zárt csoportja is a Szépségipari szakemberek csoportja, ahol rengeteg szakmai tartalmat osztunk meg és olyanokat is, amit tovább vihetnek a csoporttagok és felhasználhatják a saját kommunikációjukban. A Vagheggi zárt szakmai csoportjában szintén sok ilyen posztot osztunk meg azzal a céllal, hogy a partnereink fel tudják ezeket használni és kapcsolatban maradni a vendégeikkel.

A COVID-19 vírus nagyon komoly válsághelyzetet okozott Olaszországban ennek ellenére a Vagheggi olaszországi gyára továbbra is működik és ebben a nehéz helyzetben a maga módján a Vagheggi is segíteni szeretne, ezért Olaszországban 2.000 kézkrémet és 600 arckrémet ajándékoztak a San Bortolo kórháznak Vicenzaban, itt Magyarországon pedig 100 db kézkrémet és 100 db nyugtató arcpermetet juttatunk el a Szent László kórháznak, ahol a a súlyosabb állapotban lévő koronavírus-betegeket ápolják.

Nézd meg, hogy kik segítenek még a szépségiparban! KATTINTS! 

 

 


Ezt olvastad már?

FacebookPinterestTwitterLinkedInEmail